Ja tar en paus..

Så besviken faktiskt.. väldigt besviken, känner mig mest nere o hade verkligen hoppats på de där.. men man kan inte få allt i livet eller.. Ja bara önska att vi kunde fått de där, hade vart sån himla perfekt nystart på allt..

Helgen var oxå kaos, o inget gick egentligen som ja ville under min ledighet.. men de är sånt som händer antar ja, bara o ta nya tag.. bara önska att de bara hade vart vi, och inte de där andra som oxå bjudit..

Men antar att de är dags och börja tänka om och ta nya tag, även om de känns som om vi förlorat de vi verkligen ville ha..

Så just nu ni som försökt få tag på mig så har ja tagit en paus i mitt liv och återkommer igen måndag den 25 augusti eller nånting sånt, men ja har faktist ingen som helst lust att prata me någon just nu.. är mest bara besviken och lessen..
Mia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0