Helgen..

Jag har känt mig som Askungen nu.. ja de var ju i lördags, var hemma hos L, E var där, och de var så himla trevligt, hon hade en himla mysig lägenhet :) Kul o se er båda igen! Sen blev de utgång på Harrys, vilket var himla skoj, vi började dansa och min skjuts skulle komma ett, vilket var synd, för ja kände mig som askungen, men de var himla roligt, de måste vi göra om. Ja hade iofs kunnat ta bussen oxå, men ja ville inte riktigt åka buss hem själv, inte mitt i natten, visst ja skulle kunnat, men åka bil hem tryggt är alltid bra.. väl hemma blev väl allt som de blev, men de blir så ibland.. somnade iaf sen och upp tidigt på morgonen då Herrns far och dennes familj kom vid elvatiden.. så ja gick upp och han göra lite nytta, bland annat duscha :) Inte särskilt bakis vilket var skönt, mest bara trött.. Somnade i soffan vi halv nio ungefär, vilket verkar bli en vana nu för tiden.. hoppas ja orkar hålla mig vaken tills desperata hemmafruarna är slut imorn..

Idag har ja jobbat på hockeyn, de vann.. me massa mål.. Kom hem och nu sover karln sött på soffan, och mina ögon går i kors ungefär.. Träffade R och A idag på hockeyn, jag vet inte men de kändes som om hon inte mådde så bra, iofs har de precis flyttat in i huset, så de kan ha tagit mycket energi, men känns som om de är nått annat.. men hoppas om de är så att du mår dåligt att de snart blir bättre! Måste åka och se hur de bor snart! Försöka hinna innan ja åker.. har ju kommit på att de är om lite mer än en vecka.. Ska bli så skönt, men ja kommer längta ihjäl mig efter herrn, har förträgnt att ja måste vara ifrån honom så länge, visst de säger att de är nyttigt, men ja vet inte, så länge har vi inte varit ifrån varann nångång typ.. Tufft, men självklart så fixar vi de, för ja kommer längta och längta efter dig!

Är ledig imorn, vilket ska bli skönt, ja känner att ja behöver de, men samtidigt, ja ska bara jobba fyra pass till de här året, så ja ska väl inte klaga antar ja.. Men imorn så ska ja fixa lite med tvätten och bara fixa, möjligtvis måla klart taket i köket, men ja misstänker att ja kommer sitta och spela xbox 360 hela dagen ungefär :) Gav de till min karl i julklapp, ja vet att de är lite tidigt, men ändå.. så han har nått o göra när ja är borta..

Ja kommer sakna dig massor...

Nej sova.

Mia 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0