jul, jul strålande jul..

Har julat klart nu.. ja sitter och dricker must i mina nya koppar, eller mina, våra nya koppar.. inhandlat idag på fabriksbutiken.. är nöjd med mitt inköp tror ja iaf.. :)

Ja känner mig rätt klar me jul och allt sånt, så vet inte om de kommer upp nå tomtar iår, de får nog vara upp till herrn i huset.. De är massa rött iaf i vardagsrummet, eller rött o rött, vinrött.. och j**la gardiner som ja köpte, som bara kan kemtvättas, hur är de möjligt att man inte tänkte efter att de var så.. men men..

Tycker ju om julmyset iaf, när man dricker glögg och tänder lite ljus, kanske en knäckemacka me julskinka, ja den är klar :) och en apelsin.. mums.. :)

Karln ligger o sover här i soffan nu, är väl egentligen läggdags.. men men.. vi har haft en mysig kväll idag iaf.. :) han var på innebandy en sväng, sen blev de lite måndagsmys :) Tvättmaskinen är igång igen, och jag har en ren maskin disk klar och plocka ur till imorn.. ska slänga lite papper och glas och sånt imorn, sen ska ja försöka måla klart kökstaket, och titta på färg till sovrummet, men vi får se hur de blir..

Nej, titta lite på resor, är så sugen på o boka till i höst nästa år :)

Mia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0