onödigt vetande..

Jag sitter och dricker saft.. Här kommer några helt meningslösa rader om denna saft, men håll till godo.. :)

I vanliga fall så brukar ja inte dricka saft särskilt ofta, faktum är att ja inte ens kommer ihåg sist ja gjorde de.. antar att de var apelsinsaft sist jag hade influensa, men kan inte riktigt minnas.. Hur som helst, denna saft är av smak päron och kiwi, vilket kan bli en jätteintressant kombination, eller helt enkelt jätte äcklig, men nu kommer ja fram till de ja vill ha sagt me denna saft.. den luktar väldigt gott, rätt stark doft, men den smakar nästan absolut ingenting, hur kommer de sig? Ja kan få fram en aning av päron, men inte mycket mer än så.. jaja om ni vill prova den så är märket iaf stockmos, päron och kiwi.

Nog om denna saft.. ville bara skriva lite helt onödigt fakta, ungefär som de ja läste på mjölkpaketet..

Jag har jobbat idag, nu är de bara tre pass kvar så har ja semester :) Jag åker hem nästa onsdag, och natten till torsdag så beger vi oss till Arlanda, ska bli spännande! :) Men de tråkiga är ju att de slog mig idag, eller igår om att ja kommer vara ifrån herrn i två hela veckor, vilket i min värld ibland känns som en hel evighet, och att vi inte har chans att prata me varann så mycket under tiden, iome att inte nån av oss är miljonärer me tanke på va de kostar och ringa, så känns de ännu värre.. Suck... Ja kommer verkligen och sakna dig!

Mia.

Direkt från mjölkpaketet:

Visste ni att decembermånad alltid börjar me samma veckodag som i september månad?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0