semester o varmt..

Jaha, ja har varit pa de har internetcafeet otagliga ganger nu pa min semester, ja sitter dock inte sa mycket pa internet, msnar mest me min underbara karl, som ar alldeles for manga mil ifran mig, och de bloder i hjartat! :( men men de ar bara nagra dagar kvar nu tills vi antligen ser varann igen! Langtar ihjal mig, saknar dig massor!

Kap Verde ar semester.. verkligen semester.. finns i stort sett inte sa mycket alls och gora, jo iofs kan man surfa och windsurfa sa visst da har man lite o gora, iome att vagerna ar ratt stora :) Vi gjorde en utflykt pa on for nan dag sen, tog tre timmar och se de vasentliga, sa sa stor ar on.. :P Pa juldagen var vi pa beachparty, himla trevligt alla mojliga aldrar, men rakade fa i mig lite for mycket inhemsk sprit, tre sma drinkar vill saga, sa ja spydde ratt friskt pa juldagen, sa nu ar resten av min semester alkoholfri! :P Men isthe sitter ratt fint da vadret ar helt ok, haft molnigt nu nagra dagar, men de funkar... igar provade vi Skinboard, vilket var jattekul, man surfar liksom pa strandkanten, men sluta me att brorsan hade ont i ganska manga kroppsdelar idag :) vet inte om man fatt sa mycket farg pa sig, men de ser ni ju nar ja kommer hem om ja har eller inte.. Ska akut bestalla bade klipp oich fargtid, da ja tycker mitt har ser gratt ut, vilket inte stammer, men kanns bara trist..

Har nedrackning for hemresan nu, da ja antligen far traffa min karl igen! och ska faktiskt bli lite skont och borja jobba igen, nar ja kanner att ja inte har gjort de pa lange.. mamma sager varje dag pa restaurangerna att men du har faktiskt semester!

Har inhandlat lite sovenirer, och lite presenter till min alskling darhemma, han blir kanske lite bortskamd, men de ar han vard! Inge stora grejer, men hoppas de duger iaf :)

Blir Kinamat till middag idag, da vi har provat ett flertal restauranger, och ja har ett sug efter nudlar och gronsaker, och nar ja kommer hem ska ja kopa sa manga kilo godis att ja inte vet va ja heter, da de inte finns i stort sett godis har, narmaste choklad ja kan komma ar kitkat och chokladglass :) sa ja langtar efter den stora godispasen! Sen ska de ju naturligtvis bli skont och komma hem igen snart, da ja kanner att ja verkligen ar utvilad..

Bror akte hem pa juldagen sa nu ar vi bara fyra kvar..

Imorn blir de kanske o prova pa o surfa, ev lite fyrhjuling, eller bodyboard, kanske skinboard, hoppas pa lite mer sol imorn. har tack o lov inte brant mig an! :) fast haller mig till solskyddsfaktor 6.. forsta tre dagarna 12..

Nej, nu ar snart tiden slut och dags for middag, saknar er alla darhemma! hoppas ni haft en trevlig jul och far ett riktigt gott nytt ar!

Alskar dig min prins! :)

Mia.


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Åh det låter underbart.. fick du mitt sms?? tänk att vi inte ses förens nästa år.. thihi! allt gick bra på hockeyn igår bara så du vet =) KRAM på dig

2008-12-27 @ 22:40:39
URL: http://rebekkaz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0