semester!

Haha, läste mina inlägg nyss, E du är för söt! :) Hon hälsar dig R att Frans kanske kommer me tomten i en liten låda.. :) haha, ja önska kan man ju alltid göra, var där idag och hälsa på, tusan va go de där katterna är! vill, vill, vill!

Herrn är på innebandy och ja drar mig för att hänga en tvätt, har tappat den där orka göra lusten.. så sitter me min kopp the och inser att ja har två och en alv vecka semester!! :) Skönt som bara den, så imorn ska ja börja packa för mitt äventyr.. Vill packa ner dig oxå herrn, men men man kan inte alltid få som man vill..

Lite resfeber måste ja nog erkänna att ja har, fast ja inte insett att ja snart ska åka, om två dagar.. och ändå känner ja den där stressen komma om hur ja ska hinna me allt.. ja inte händer de saker om ja sitter här iaf.. :) men ja har ju hela dagen imorn på mig.. så de löser sig alltid.. nu ska ja ta tag i de ja ska göra, sen riva lite morötter och göra lite dipp, och knapra på i soffan, och hoppas att de löser mitt godissug..

Mia.

om ja inte skriver mer, så är ja tillbaka till verkligheten den 2 januari 2009 igen! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0