Snö, snö..

Min karl är ute och skotar snö.. de har snöat sen igår, så de har kommit en hel del.. ja borde oxå sätta lite rotation, me tanke på att svärfar och familj kommer imorn, och ja ska ut idag!!!! :D ska bli så kul o se lite folk på samma sida av bardisken som de andra :) Vi får väl se hur de blir me allt, men ser framemot iaf :) Fast samtidigt vill ja inte att dagen bara ska försvinna heller.. fast de gör den väl..

Jaha där hörde ja skotern starta så de var väl färdigskottat nu mmisstänker ja :) vill oxå.. och ja har ju ett par jättebra vinterskor nu, så de är bara gå ut egentligen.. Men måste plocka lite och dona lite, sen ska ja dammsuga. suck tråkigt, men de går ganska fort ändå.. Sen ska ja in till Falun och köpa min karl sin julklapp som han faktiskt ska få idag :) och han tycker de ska bli så kul, kanske skämmer bort honom, fast han får ju nått han verkligen vill ha så :) och inte speciellt dyrt heller :)

Jaha, vi får väl se om han följer me ikväll eller inte, ja hoppas verkligen att han gör de vore trevligt, så sällan vi går ut tillsammans.. men vi får väl se, de visar sig helt enkelt :) Bara inte allt slutar me att de blir pannkaka.. :P

Nej, nu ska ja ta o sätta lite fart, så ja hinner me nått idag..

Mia.


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Ni kommer att få superroligt i kväll tror jag!! Ta en sup för mig också (jag som egentligen inte får dricka alkohol nu)det kan jag behöva;-) Kramar

2008-12-06 @ 11:52:59
URL: http://frokenfrakenshorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0