bättre dag..

Idag är en bättre dag.. tror ja varit lite bitter denna vecka, men bara känt att veckan varit onödig.. att den inte har nån mening alls.. men som vanligt så är de väl så, man måste ha dåliga dagar, annars vet man aldrig när man har en bra.. :P

Ja vill bara påpeka att ja visst trivs i mitt nya hem, som bara den, jag har en underbar sambo, även om vi inte alla gånger drar jämt, men de kan man inte alltid heller göra.. Ja känner att ja är hemma när ja är hemma här i huset, att allt känns bra för som ja sagt förr, de här är min värld, där är allt bra :) De tycks vara nyttigt att flytta ihop med någon, då ja insett att man inte alltid orkar plocka efter sig, och de inte är hela världen om man inte plcokar ur diskmaskinen, dock vore de skönt om de var gjort imornbitti när ja går upp, vi får väl se... Även att ha ett barn hemma varannan vecka har gjort mig gott, de betyder att mitt barnsug är stillat, och ja tänker inte alls på att ja skulle vilja, ja är nöjd som ja har de faktiskt.. Ja känner att de kan vara lite skönt ibland och vara bara två, och me mitt huvud vet ja inte just nu hur ja skulle fixa o vara tre varje dag.. visst de skulle säkert vara mysigt de me, men ja uppskattar den tid ja har själv me herrn, för att rå om varandra..

Jag har funderat om ja ska börja skriva namn i min blogg ist, men känns som ja hänger ut folk, fast va ja vet så har ja inte skrivit nått som är förolämpande mot mina riktiga vänner, men va vet ja.. Får fundera över de ett tag till..

Är ledig hela helgen. känns jättekonstigt.. ja har inte tagit ledigt heller.. :P utan jobbet på lördag blev inställt, och imorn behövdes ja inte.. isst ja förlorar pengar på o inte jobba, men samtidigt så tippar ja på att imorn jobbat efter max åtta timmar, skulle resultera i ungefär en sådär femhundra, vilket känns som att de just nu kvitta, inte för att ja inte behöver pengarna utanför att ja iaf får in så lite lön nu,så de skulle inte hjälpa särskilt mycket iaf.. om ni förstår va ja menar..

Lördag, ser framemot denna dag, hoppas på de bästa :) De blir utgång, förhoppningsvis i Falun, vilket känns som en himla bra ide :) Komme träffa E och L, vilket känns som om de var alldeles för länge sen, tyvärr.. katcha upp lite va som hänt och så vidare.. och va som känns bra är att karln min ska me oxå :) känns som om vi behöver en sån helg :)

Svärfar kommer på söndag, me åtminstone hans fru, men mer än så vet ja inte.. Vi får se om de blir fullt hus, antagligen iome att sonen kommer och ja antagligen kommer vara lite bakis... :)

Fick ett par skor av min karl idag :) han är för go, andra paret inom loppet av en månad :) Tack älskling de behövde ja verkligen! och denna gång så köpte han dem själv, och rätt stl och allt, bra jobbat, nu kan ja vara ute i snön hur mycket som helst, utan att frysa och bli blöt om fötterna :)

Ska till Falun imorn oxå, måste köpa julklappar.. De är lite svårt i år.. Sonen är klar, svärmor och svärfar me partner och halvsyskonen till honom, men han är ju iaf me o hjälper till me alla, så de är egentligen bara honom som är problem, men dock så är de ett ganska finurligt problem iome att ja inte har sån stor koll på va ja ska köpa.. hade en fundering men ja vet faktiskt inte.. Kom på en jättebra sak i bilen idag, men de försvann lika fort.. så får fundera vidare, antar att ja springer på en bra julklapp.. Hoppas hoppas..

Nej, nu ska ja göra lite the och sen se favoritserien Fringe, gör lite reklam idag me :)

Mia.

U hoppas vi ses snart!

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Det hoppas jag med:-)!!!!!!!! Kram på dig tjejen och jag hoppas du får en underbar helg och superroligt på utgången i morgon...hemskt ledsen att jag inte kan hänga på...men jag ska tänka på dig!!!!

2008-12-05 @ 13:52:19
URL: http://frokenfrakenshorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0