Resfeber!

Jag har resfeber.. massa resfeber, mår inte alls bra i kroppen.. men de går väl över antar ja och egentligen har ja ingenting att vara nervös över, men ja vet hur mina tankar i huvudet börjar snurra ibland, så ingenting kan bli hur mycket som helst..  Men har iaf lyckats pilla i mig två mackor till frukost nu och hoppas på att ja snart ska må bättre.. Ska börja packa oxå.. de här är ju värre än när ja väntade på julafton när ja var mindre..

Sitter och lyssnar på en låt som ja och J lyssnade på när vi var i bulgarien 2005. Timo Räsinen eller hur han nu stavar, med Dont let the devil ruin it all.. Väldigt bra, och trots att ja lyssnat på den så många gånger så lessnar ja iaf inte.. Ja måste lära mig hur man lägger in länkar och bilder snart.. inte för att ja har så mycket och lägga in, men bara så ja vet hur man gör.. har inte riktigt kollat på de funktionerna än.. Och den här uppläggningen av sidan på bloggen påminner mig lite om uppläggningen på Skunk, kommer ni ihåg de?? Innan man skaffade Lunar så fanns skunk, vilken man kunde staila sin egen sida, me massa bilder, och annat och alla la upp massa saker så de knappt gick och komma in på de där sidorna haha.. Sen kom Lunar och alla var som fast i de, ja vet att man ibörjan svor över hur de funkade men man var nöjd och glad för att alla hade de.. sen kändes de som att de var dags och överge de, trots att man hade ju sina vänner där som man kunde skriva till som man inte träffa så ofta, men de var dags att ta steget vidare, då dök Facebook upp.. Detta Facebook, som man svor en oändlighet över, över alla dessa funktioner och massa saker som kändes helt onödiga, men trots att man svor som bara den och tyckte de var krångligt som bara den så fortsatte man, för att man kunde inte låta bli, och man kunde ju faktiskt leta reda på folk på riktigt där, iome att alla heter de de gör på riktigt.. Jag har hittat massa vänner, som ja inte skulle ha gjort annars, och fått lite mer sporadisk kontakt med... Men sen kom de framtill att de måste göra om den här layouten på FB, vilket ja faktiskt tyckte de gjorde saken lite lättare, då de sitter knappar som är "hjälp" för den som inte riktigt har koll, men samtidigt tycker naturligtvis inte folk lika jämt, utan detta blev ju en protest... Men ja tror att folk har vant sig vid den nya FB och de flesta är nöjda och glada, för trots allt så går ju folk ändå in på den här sidan :) och nu när de har gjort ett Comunity(?) som alla kan vara med i, och man är sig själv, så undrar mna ju vad som kommer här näst, då jag tror inte att de finns någon kan skapa ett program för alla som alla kan vara me i i hela världen och som man faktiskt har kontakt me på samma sätt..

Oj, från en låt till värsta inlägget ser ja nu :) men är de någon som fortfarande är inne på sin sida på Skunk? Ja tror inte de är särskilt många, och lunar vet ja inte mer om iome att ja avslutat mitt konto där, för att ja insett att FB faktiskt är bättre, och där har ja kontakt me nästan alla människor ja känner, sen att alla dessa andra onödiga funktioner på denna sida finns är ju bara sånt som de faktiskt finns en knapp som heter ignorera.. :) Blev ett fan av Eddie Läck imorse, inte för att ja är intresserad av hockey, utan för att ja faktiskt tycker han är väldigt duktig för att vara så ung, och ja har träffat Eddie på riktigt då jag är bekant me hans pappa och han är desssutom väldigt trevlig, och de kan ju vara kul för honom att ha en helt egen fanclub, jag menar vem skulle inte vilja ha de egentligen :)

Nej, nu ska ja ta och göra nån nytta..

Mia.

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha jag kommer ihåg skunk... =)

Tavk för det, trivs faktiskt riktigt ra i att vara ljus =)

kramar

2008-12-16 @ 11:56:00
URL: http://majjja83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0