stökigt..

Sitter i soffan och dricker en Carlsberg Export efter dagens lugna pass, skönt me ett lugnt pass då gårdagens var fullt ös, då de var match mot AIK.. Inga större konstigheter, mer än en fredag och fullt ös.. Allt gick hur bra som helst, sånär som på en eller två kunder som jag gärna hade velat slagit ner... men de är ju sånt som händer ibland, men de är då man inte får glömma bort att andas.. Så nu sitter ja i soffan, och bara andas ut och ser mig omkring och har redan från första sekund jag kom hem insett att de är ett bombnedslag här, bokstavligt talat.. jösses, hur mycket saker får de vara överallt egentligen.. Men ja är alldeles för trött för o ta tag i saken idag, och kommer antagligen inte göra de imorn heller, me tanke på att imorn känner ja för och åka nånstans.. och de som lockar mest är och hälsa på R och A faktiskt.. men vi får se hur de blir.. De är så himla trevliga, de chockade mig mest häromdagen då jag vaar o kollat på huset som kommer bli jättebra, då A bara sådär ger mig ett hemmabiosystem!! Jag tackar så hemskt mycket, nu funderar ja ut en bra trerätters sen så är ni välkomna hit! :) men tyvärr får de bli nästa år, men tack än en gång, ni anar inte hur mycket de betyder!

Är så fruktansvärt less nu känner ja, på egentligen inte alls särskilt mycket, men ja känner bara att ja totalt tappat lusten till i princip o göra allt.. antar att de är för att ja kommer få semester snart.. Ett arb.pass kvar sen så..

Läste E:s blogg här nu om lucia och sånt, ja vill oxå gå på lucia ju, få lite stämning och se sonen sjunga, inte för att de kanske blir så mycket sjunga, :) men men.. men ja antar att de får väl bli nästa år..

Sitter egentligen me massa som ja skulle vilja skriva,men ja har inte sån stor lust och ta itu me de nu.. :P massa tankar ju som snurrar i huvudet, fast ändå inte..

Träffade J och Å både igår och idag.. va ja längtar tills ja oxå är ledig sådär som de är så man kan gå ut och ta en öl..

Många som frågar hur de känns och vara sambo och hur de är o bo där ja bor.. De känns faktiskt hur bra som helst och bo här, ja trivs som fisken i vattnet! :) Den enda nackdelen är att ja ibland när herrn jobbar känner mig ensam, iome att ja inte känner nån här, skulle så gärna vilja ha nån man kunde ringa och höra om man kunde ta en kopp the och kackla massa skit, men tyvärr.. De som kanske förvånar mig mest är att ja faktiskt har flyttat till i mina ögon landet, och de trodde ja verkligen inte att ja skulle göra för inte så länge sen.. men men, som sagt ja trivs jättebra, och de går bra och bo ihop, så de är ju skönt iaf :)

Fast just nu skulle ja bara vilja ta en sopsäck och kasta alla saker som ligger överallt utspritt.. :)

R och A har en katt som ja så hemskt gärna skulle vilja ha, Frasse eller Frans som han egentligen heter.. Saknar så mycket att ha en katt, och ja gick och blev kär i Frans, han är ju verkligen en sån katt som jag vill ha, och ja skulle känna lite mer att ja hade lite mer sällskap här hemma när ja är själv hemma.. men Herrn vill ju tyvärr inte ha katt, vilket svider lite grann faktiskt.. Saknar Madame så mycket, och Frans känns helt rätt, även om namnet kanske inte är just mitt val, men de kan ja lätt ta :) Vill ha, önskar mig massor i julklapp!!

Apropå julklappar så måste ja inhandla en på måndag.. Inte glömma..

Jaha, nehej.. nu är de nog dags och avrunda..

Mia.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Mjauu frasse hälsar så mycket och jag ser också fram emot att umgås med dig! puss på dig gumman!

2008-12-14 @ 10:59:48
URL: http://rebekkaz.blogspot.com
Postat av: Erica

Jadu, lucian var trevlig... jag står ju bara och gråter massor. Jävla söta snorungar alltså! :D

Kan det inte vara så att Tomten kommer med en låda till dig med en liten Frans i? pik, pik till rebecka PUSS

2008-12-14 @ 11:42:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0