besviken..

Usch, ja känner mig jättebesviken känner ja.. känns som ja inte har nå vänner alls typ.. ja vet att ja har de, men alla är i princip upptagna i helgen, vilket gör mig lite lessen, när ja vet att ja har bara en helg på mig och träffa mina vänner innan ja åker iväg.. och hade verkligen vela haft en kväll me allihop.. men ja antar att ibland blir de inte riktigt som man tänkt sig.. De suger verkligen att ja ska bli så besviken, bara för att ja planerat nått, men som kanske inte blir av..

Jaja, ja antar att de får bli en annan gång.. verkligen va denna dag är onödig känner ja.. har haft sönder en spegel, gått under en stege och känns som om alla bara försvann, bara för att ja bor där ja inte känner nån.. suck..

Men visst ja trivs jättebra här, men ibland önska ja att ja hade en kompis här, åtminstone en som man kunde gå över till och ta en kopp the.. så som ja hade de me E en gång i tiden.. saknar dig tjejen!

Jaha.. ja de är väl dags att efter en lång oerhört tråkig dag, med två ljuslykter gjorda ute i snö som lyser dags att gå o lägga sig om hon ska orka me en dag imorn.. men suck ja tror att den här veckan bara är onödig..

Mia.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0