Perfekt ledig dag.. :)

Hade en helt perfekt ledig dag igår :) först en liten sen bakis frukost me U och sen kom herrn och hämta mig och vi åkte till honom för att han skulle fixa båten, och ja skulle få fortsätta me trappen, som ja börjat på.. :) vi höll på ett bra tag och sen kom de en familj och tittade på båten hans som han skulle byta/sälja.. sen blev de att vi åkte och åt mat på skutan och sen hem och myste.. :) var en himla bra dag :) idag har varit en helt ok dag me, vi åt frukost ute imorse i solen, och sen åkte vi till CO och handla lite, vilket var trevligt :) hem åt lunch, åt middag me ulrika, grilla lite, vilket blev sådär men de smaka bra iaf, tur att inte mästerkocken var me :) sen kom ja ju till att ja skulle jobba.. som tur i oturen är har ja jätteont i min skadade axel, och de var så lite folk så vi stängde ett ist förtvå, så kvart över ett var vi klar, så de blev tidigare hemgång :)

Imorn ska ja förhoppningsvis om vädret tillåter åka killens nya båt och bara ta de lugnt, för att sen jobba på kvällen.. suck.. men 9 och en halv vecka kvar nu, nedräkningen har börjat...

Annan info, J fick en lägenhet idag i husen mitt emot mig.. grattis, grattis..

Nej sova..

Mia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0