Slutkörd..

De är när man kommer fram till att man står o gråter över nått helt obetydligt som man inser att vila borde vara bäst..

Ja åkte o tanka Us bil idag, som btw blir min granne på måndag :D iaf.. skulle köpa riktiga colanappar och dr pepper var mitt uppdrag, tänkte att ja åker o handlar godis och sånt på hemköp ist, för ja blev lite snål när ja såg statoils priser.. så ja bär iväg til hemköp och av min förvåning så är dr peppern slut, åker vidare till konsum, där de inte ens finns.. går över till ica, vi bor ju inte så stort.. inser att de inte heller säljer dr pepper, och börjar nästan gråta över att den inte finns.. nåväl plockar på mig lite godis i brist på peppern och åker ner till ok, som faktiskt har kall dr pepper, och hela min dag är räddd.. ja beger mig hemåt och inser att man inte ska gråta över lite läsk, och inser att ja har jobbat för mycket helt enkelt, ja behöver min karl här som håller om mig och bara säger att de inte är hela världen.. Ja de kan ju vara värre.. tur att ja inte började gråta så tårarna rann.. inte bra de här.. så nu vilar ja mig genom och inse att ja inte ens kommer äta särskilt mycket godis alls och helst av allt vill bara sova..

Min belöning kommer från bloggerwave.se om ca trettio dagar, över de där ja skrev tidigare om de :) inte illa, ja tackar och tar emot :)

Jaha, börjar närma sig hemgången på fredag, ska ju hem till mina föräldrar.. :) de ska bli skönt, synd att ja inte kan vara me på lördagkvällen på fotbollen... men men... de får väl gå ändå, ja behöver nog som sagt vila mig..

Märkte annars att ja nog håller på ta mig ur de andra problemet nu, inte hoppas för mycket.. men ja tror faktiskt att de blivit lite bättre.. :)

Nej nu måste ja sätta mig framför tvn lite och bara andas..

Mia

Kommentarer
Postat av: Rebecca

vad menar du med bloggwave.se?? nu blir jag juh nyfiken!!

2008-06-13 @ 18:30:45
URL: http://rebekkkas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0