Snart måndag! :)

Två pass kvar!! längtar sjukt mycket, fick en kram idag iaf, rättare sagt tre :) alltid lika skönt och se dig och veta att du finns :) Idag gick de betydligt mycket bättre, ibland undrar ja varför ja egentligen tvivlar på mina egna arb.insatser, när ja vet att ja egentligen kan.. alla kan ju faktiskt ha en dålig dag... ja kan ju säga att ja kommer ju inte gå upp i vikt av de här jobbet i sommar iaf.. bara spring, undrar hur länge ja egentligen ska vara floormanager.. men men chefen får väl styra upp skutan först så får ja kanske stå bakom en bar igen.. hoppas snart, för de är ju där ja trivs bäst..

Relativt lite folk idag, så dricksen blev ju inte lika bra som igår, men samtidigt så klarar ja ju mig hela nästa vecka egentligen om ja vill och inte använda mitt konto, så de känns ju skönt, beror lite på hur mycket fika de blir på de lokala fiket vill säga, men ja kommer förhoppningsvis dra ner på de ännu mer, iofs de har ja ju gjort, men de kommer nog bli mindre, säg två gånger i veckan kanske.. så de kan ja ju unna mig iaf.. :)

Nu har ja ätit upp youghurten och ska lägga mig o sova aggresivt, och drömma om dig killen, snart får ja se dig igen.. och nästa sommar ska ja fira midsommarn med dig och sonen, de ser ja fram emot :)

Gonatt

Mia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0