tre dagar kvar nu..

en timme kvar tills ja börjar igen.. suck ja har ingen som helst lust och jobba idag, förhoppningsvis blir de bättre idag än igår, kan ju alltid hoppas..fast ja antar ju att de är fler folk ute idag än igår.. suck... längtar brutalt mycket till helgen är slut! då får ja ju umgås me min karl igen, vilket känns himla bra, de längtar ja massor till, tack för att du är så snäll och stöttar mig hela tiden, och finns där för mig! :)

sitter och försöker äta frukost och lunch samtidigt, som ja botar en smygande huvudvärk, känns som man var ute och toksöp igår.. men de blir ju så när man jobbar sent så..

Men de är bara elva veckor kvar tills allt blir som vanligt igen, så nedräkningen har väl börjat antar ja.. hoppas verkligen att vi håller ihop hela sommarn, fast än att ja kommr jobba som en tok.. suck.. men de blir säkert bra, och de kommer gå bra :)

Nejhej, inge nytt annars heller.. inget om mina vänner heller.. ja ja tror ja får andas lite nu och invänta totalt kaos ikväll, till alla er som är lediga, grattis säger ja till er, och hoppas att ja kommer lite i närheten lika roligt och trevligt som ni kommer ha de..

Bara tre dagar kvar, sen är de äntligen måndag.. tänk, ja trodde aldrig att ja skulle längta lika mycket till en måndag som ja gör nu!

Trevlig midsommar!

Mia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0