Inte bra just nu..

Jag har fortfarande världens mest underbaraste karl.. trots att allt just nu är som de är så är ja så himla glad att ja har honom! Tack för att du finns!

Ja kan inte påstå att de är särskilt bra egentligen, just nu är de rätt jobbigt och ja vet att detta kommer ta tid.. tyvärr.. men ja längtar verkligen tills allt ordnar sig och att de blir bra.. verkligen.. de kommer inte vara desamma just nu på ett tag, men ja längtar verkligen tills de blir de.. men ja vill inte skriva för mycket heller, de pratas väl redan tillräckligt misstänker ja.. men ja tror att han vet va de är ja menar.. 

Allt som var så bra..

Söndagen var ingen bra dag alls, var längesen ja bara grät sådär, och de bara rann tårar, mest hela dagen faktiskt.. men samtidigt är de bra, för de är ett tecken på att ja bryr mig, och att ja har massa känslor över den här killen, och vårt liv..

Ja, lördagen blev som sagt inte som den skulle, ja bytte mitt söndagspass och jobba idag ist, fast helst skulle ja behövt varit hemma idag oxå.. de är rätt mycket tankar som snurrar i huvudet, men som tur är så stöttar du mig så mycket som de bara går, och du är guld värd, och känns så bra när ja vet att du menar allt du gör :) nu får du ju massa beröm igen.. måste sluta me de här ;)...

Var ute igår och åkte cab. :) första gången så nu kan ja checka av de på listan ja ska göra.. :) de var trevligt, synd att pantarslet inte kan komma ihåg kameran.. :P men men en annan gång kanske.. se de på den positiva sidan, hade du inte gjort illa foten så hade ja inte fått åka cab, så de var ju positivt eller nått.. :P

Saknar sonen din.. mycket.. sjukt att ja känner så för honom när de inte är mitt barn ens.. men men de är väl så antar ja, ja tolkar de som om de är positivt iaf.. :) självklart saknar ja dig oxå, massor, så skönt att du kom o åt lunch me mig idag och ger mig en massa bekräftelse att du blir kvar iaf :)

Ja kan nog inte skriva så mycket mer nu tror ja, mer än att allt är inte ok, de kommer ta tid innan de blir de, ja mår dåligt över de, så fråga inte hur de är, för nu vet ni ju redan de.. Men tack för stödet killen min, de behövs massor, och ja hoppas ja är lite stöd för dig ibland oxå, ja tycker om dig så himla mycket, och vill inte släppa dig!

När ja är me dig så känner ja mig trygg, och hela världen är bra.. :)

Mia

" Theres a place i go when im alone, to be anything i want, be anyone i want to be.. but its us i see, and i cant hard belive im fallin. Thats where im going, where are you going? Hold it close, wont let this go, dream catch me when i fall, ore else i want come back at all.. Im yours.."
Newton Faulker - Dream catch me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0