Allt blev så fel..

Jaha, sitter framför datorn fast kl är över sova, onykter, och bara nej...

Allt gick egentligen åt helvete idag.. verkligen, vet inte ens var ja ska börja.. sitter bara och gråter egentligen.. inget blev som ja tänkt.. hade känslan i magen redan innan.. allt bara gick åt skogen ja vet inte va ja ska skriva..

Tog ledigt imorn, chocken blev för mýcket, ja orkar inte, ja kände att ja måste styra upp allt, vart ja ska börja, ja.. svårt o skriva onykter, så blir de fel så vet ni va de beror på..

Pratade me E idag.. himla skönt, allt kändes som vanligt :)

Sitter o luktar myggljus, sitter o tänker.. allt blev fel, ja vet inte, men känns som om allt är mitt fel, fast de var väl den onde egentligen.. Var på kalas, fast eftertanke är bra ibland, skulle stannat hemma.. tyvärr, ja vet inte om de var mitt fel, men de blev fel, så fel de bara kunde, ja tycker om dig så himla mycket, men de blev fel när du stukade foten, ambulansen kom och ingen visste vem som skulle följa me dig, ja visste var legget ditt var, de var inte så bra, allt kunde blivit så mycket bättre.. du åkte iofs aldrig me utan bara linda foten och sen var du me i matchen igen :) känns som om de var mitt fel att diskutionen kom upp, att ja borde stannat hemma och bara varit ledig, pratade me henne en sväng, de var ju egentligen lugnt, men de kunde gått bättre till, va ska ja säga, förlåt.. känns som om allt är mitt fel..förlåt

Ja vet att de egentligen inte är mitt fel, men andledningen till att ja inte stanna, var ju att de kändes som om ja bara gjorde saken värre.. vilket ja inte ville, allt är mitt fel från början, känns de som iaf.. Ja ber om ursäkt, inte mer ja kan göra, men vill inte starta världskrig alls.. och mitt upp i allt, så tänker ja på sonen som kommer i kläm, och de vill ja inte, ja ber om ursäkt tusen gånger om, för nått ja egentligen inte gjort, men ändå...

Har så mycket ja skulle kunna skriva nu, men ja vet inte var ja ska börja, vet inte vad ja ska skriva, och mitt upp i allt så tänker ja verkligen på om de här var thats it, men de hoppas ja verkligen inte..inte alls, ja vill bara att allt ska vara normalt, kan inte hyckla om att ja är kär i dig, men om de kommer ivägen, ja vet inte va ja gör då..

Svammel, svammel verkligen, men behövde verkligen skriva en rad kände ja.. Ja hoppas att allt är lugnt, verkligen, och ja.. ja vet inte hur ja ska uttrycka mig.. ja.. ring mig imorn, ja behöver bara höra att allt är ok..

Mia

"Solen skulle just gå upp när vi kom hem till hennes hus, hon hade städat och gjort fint och bjöd på the och tände ljus. Hon log och sa att de är väl rätt ok, vi är ändå ganska lika, de finns dem som tror på gud och dem som ägnar sig åt spel och alla drömmer vi om lyckan som om livet blivit fel, de var schyst och dricka the och höra fröken svår predika. Hon sa ja säger va ja vill, skit samma om de skräms om de blir pinsamt för endel så är de ändå de som skäms.."

Lars Winnerbäck- Aldrig riktigt slut.

Kommentarer
Postat av: jammy

det kommer ordna sig gumman och det är inte ditt fel puss tjejen min

2008-06-01 @ 20:05:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0