Vill inte..

Vill inte vara me denna helg.. allt gick åt skogen på jobbet idag.. suck.. vi var fyra varav en stod i dörren, vakterna dök aldrig upp och de var kaos, eller i mitt huvud var de nog snarare kaos tror ja.. men ja sitter ju här nu iaf och kom hem hel så.. Känns ju sådär när chefen säger att man inte ska ta åt sig av kritiken men ändå känner att man misslyckats som sin uppgift som floormanager, inte mer än att de faktiskt kommer en o annan tår, dock väldigt jobbigt när man såtr framför chefen, men samtidigt väldigt trörr så de fick han tåla, de blev bra gå o sätt dig och ta en paus, och idag var faktiskt extremt oxå.. tänk om ja då haft möjligheten till en cigg.. tack o lov hade ja inte de, men ja vet inte om ja hade bangat för och ta ett bloss, ja kände bara att ja ville hem och vill inte tillbaka och jobba me fulla människor mer.. ja orkar inte.. men de kan ju inte bli sämre imorn hoppas ja så...

Längtar efter dig killen, de enda faktiskt som får mig och tänka positivt över jobbet, de är när ja räknar ner dagarna tills ja får se dig igen.. längtar, längtar :D du är de som kommer få mig att få sommaren och hålla ihop.. ja du förstår va ja menar.. 

Ja annars, jo ja har ett x  som skickat mess idag för första gången på ja vet inte när, och som envisas prata me mig på msn.. suck..att han orkar..

Nej, nu ska ja sova och drömma om min karl, du är bäst killen!! :)

Mia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0