Byta jobb snart..

Jaha dags för ny arb.vecka igen då.. :P orka.. men de blir lite lättare denna vecka hoppas ja... hoppas hoppas... På lördag blir de kalas som de ser ut, beror lite på, men ja de lutar mot de iaf :) ska bli skoj, längtar, så less på mitt jobb och på alla fulla idioter.. att de finns så mycket pundare och pack här.. förstår inte.. Ska iaf bli nice o vara ledig lördag kväll :) och idag köpte ja presenten, hoppas verkligen att de blir bra, ibland är de lite svårt, men vi får väl se, får väl ett omdöme misstänker ja :P De höll på o bli lite bortskämning, men blev inte så tillslut.. nån måtta får de vara.. ;) fast ja önska att ja hade en miljon me pengar så ja kunde ge dig precis allt du vill ha :)

Längtar tills i höst då ja äntligen kanske kan börja jobba nån annanstans, så man slipper alla dessa fulla människor, som är totalt dum i huvudet..

Annars.. ja ja tar avstånd från mina vänner, men de var väl inte nån nyhet i sig, och ja de får ha så kul utan mig helt enkelt..

Fick sms igår av E som ja inte fått på hundra dar känns de som, och de var trevligt, även om hon antagligen inte fick mitt svar som ja skrev, så svara ja iaf.. :P :)

Sen vill ja bara att de här spökena om mina vänner i huvudet försvinner så ja kan börja umgås me dem igen.. :P

Jaha, over and out eller.. dags för sängen..

Imorn blir de middag, så de blir nice, ser ja framemot, lite priotid :) bara vi :) längtar.. och du är bäst, de vet du :)

Mia


Kommentarer
Postat av: jammy

ja som trodde du skulle skämma bort mig :D men det gör du ändå tjejen du är bäst alla jobbiga dagar på jobbet får du tänka på den 13 okt :D det gör jag iaf puss puss

2008-05-29 @ 10:26:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0