Ingen rast och ingen vila..

och årets pris för bästa sämsta bästa kompis går till......... mig. Ja, de är sant, bara att konstatera, förlåt mig.. men ja vet inte va ja ska göra åt saken just nu, ja säger upp mitt liv lite tror ja, bara för sådär en minut eller två...Helt förståligt, besvikelsen är ett faktum, men de visste ja ju redan, hur hamna ja här?? Ja tror ja har svaret, ja är nog schisofren eller hur de stavas, ja de måste vara svaret.. just nu är ja mitt andra jag.. eller hur var de nu då.. Försökte mig på en förklaring av enklare form idag, men först o främst svårt, sen vill ja nog inte ta de över msn, eller rättare sagt, ja vet inte hur ja ska förklara mig, måste ja de.. hmm.. ja de måste ja nog, för de ar blivit lite galet, sorry E.. Vet att de inte hjälper me ursäktar här, men men..

Ja, ja hade väl rätt ikväll igen, fulla människor är fortfarande totalt dumma i huvudet, och de gjorde ju inte saken bättre att min chef var på riktigt dåligt humör, som tack o lov inte gick ut över mig, men de är lite jobbigt o tassa på tå så fort han var i närheten..

Jaha, chefen ringde o har tappat bort bilnyckeln, kul de betyder att ja måste börja jobba halv nio imorn ist för tio, vilket betyder ingen sovmorgon o att ja måste gå o toksova nu, för de är om fyra o en halvtimme.. sen kommer ja vara dödens död till imornkväll, jaja, detta blir spännande.. :P eller inte...

Ja ber så hemskt mycket om ursäkt för att ja betett mig så konstigt E, och ingenting ont mot dig så du vet, ja saknar oxå o umgås me dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0