Jaha.. antar att ja lär börja nånstans...

Jag vet egentligen inte hur man ska starta, efter att länge skrivit på en annan sida, men känner att ja behöver lite omväxling i min vardag, så tänkte ja att de var dags och starta en ny blogg.. och egentligen skulle ju adressen vart helt annorlunda, men ja kan ju inte rå för att ja är lite seg på de här me blogg.

De som känns ännu bättre, är ju att ja kan vara helt osynlig här och bara skriva av mig, vilket känns som att man behöver, sen att de bara är nån annan som är intresserad av de man skriver kan man ju inte rå för, men som sagt de blir ju en annan sak o säga saker här och tala om dem me sina vänner.. här kan ja bara skriva och göra i princip som ja vill..

Ja, de känns ju lite konstigt o bara hoppa från den ena till den andra, iome att ja är mitt uppe i mina egna virriga disskutioner.. så ja vet egentligen inte var och hur ja ska börja.. men de löser väl sig, och som vanligt så vet ja att allt kommer vara rörigt och svårt att hänga med i, iome att ja själv har lite svårt och hänga me i mitt egna skrivande ibland..

Ja vet inte om ja behöver nån egentligen pres. av mig själv, iome att ingen av er vet vem ja är, så de blir ju lite konstigt. Så ja hälsar mig själv välkommen till en helt ny värld, och önskar mig lycka till.

Mia

 

Kommentarer
Postat av: Rebecca

härligt att du införskaffade en blogg ;)

2008-05-02 @ 20:46:26
URL: http://rebekkkas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0