Snart söndagkväll..

Oj, oj, oj, har insett att ja inte riktigt vet va ja gett mig in på inför sommarn.. men de löser sig hoppas ja.. rätt sliten idag, och två pass kvar.. så imornkväll kommer ja vara helt död.. komplett.. men men.. har bokat in en dejt imorn som innehåller film, massa godis och chips och bästa sällskapet, som ja dessutom håller på o längtar ihjäl mig efter.. saknar dig massor..

Försöker få i mig lite mat nu.. man blir inte så hungrig när man jobbar såhär faktiskt, men försöker ändå hålla lite på rutinerna..

Igår var en helt crazy kväll.. shit... så mycket folk, överallt.. tänkte att de var falukalaset, så de skulle bli lugnt, jo tjena.. när kvällen var slut, fanns de inte mycket kvar om man säger så.. hoppas på en likadan kväll i dag, eller inte.. men de gick ju bra iaf, ja står ju på benen och försöker få i mig massa vätska så att man orkar lite bättre.. fick dock massa beröm igår, så de var ju skönt, fick förra veckan av J oxå, de är skönt när ens vänner faktiskt talar om att man är duktig på de man gör., och även från sånna man inte känner..

Jaha, resten då, ja vet inte riktigtva ja har glömt.. den blivande mannen ligger fortfarande på sjukhuset, och de hade väl kommit fram i hans huvud att de är rätt allvarligt.. men de förstår han inte, men de är rätt så allvarligt, för somliga straffar gud på engång och andra tar de lite längre tid för..så får väl se om han inser på riktigt nu, eller om han kommer hem o gör som vanligt, går in på spriten, men är de som d tror så blir de inge sprit för honom på länge iaf.. de kan ju vara skönt för den blivande frun och veta, ja just, hon skulle ju inte få reda på nått än heller.. ja just..

Den 13 okt så sticker vi!!! Ska bli så skönt och åka iväg me the man :) och sen råkade ju de vara den veckan ja fyller år, så de blir ännu bättre :) ser verkligen fram emot, ska bli så skönt, längtar killen :)

Apråpå killen, så har ja hittat världens bästa, ja kan inte överösa nog me komplimanger till den karln, så de kommer du få fortsätta läsa.. :) men ja tror inte de gör dig så mycket.. ;)

Jaha, kastat i mig lite och äta, ska fixa hår och ansikte och på me andra jobboutfiten och bara ta ett djup andetag, så ska vi se att den här helgen snart är över, och imorn vi den här tiden, så är ja i mitt andra hem, me min älskade karl och ser en bra film, bara myser och har de bra :)

Inget ont som inte har nått gott med sig.. :P

Ha en bra kväll.. 

Mia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0