Långhelg och lång vecka..

Helgen var lång, hela förra veckan var lång.. men de var en trevlig vecka, och de kändes som ja hann me tokmycket :) Vi åkte hem till mina föräldrar i torsdags och de var ju himla nice, kändes som man varit borta en evighet.. och sen var de ju festen, den där festen, som de skulle komma massa folk till, men inte gjorde, fast de gör ju egentligen inget, för vi hade himla trevligt, de var en lugn och sansad kväll, och vi kvart över ett så kände ja att de var dags att bege sig hemåt.. huvudvärk kan komma plötsligt och hålla i sig himla länge..

De positiva var ju att M och jag hann umgås väldigt mycket, och vilka bilder sen då :) de var himla kul.. ni som inte var där missa nått, fast utgången kunde vi ju skippa, men som sagt hade vi stannat kvar så hade de blivit total urspårning :) Vilket kanske egentligen bara behövdes.. men idag känns de bättre att de var lugnt.

Igår var de ju söndag och var en himla lugn dag, bror stanna hela dagen och vi bara tog de lugnt, satt mest på de lokala fiket och tog de lugnt.. Sen blev de grillning me pojkvännen och de var himla trevligt, potatisgratäng var så länge sen, så de ***** i mun.. Men de var skönt, för vi fick lite tid tillsammans igen, och bara mysa me varandra.. :)

Annars, ja de är väl som vanligt.. :P kan inte förstå mig på tjejer, hur de hela tiden ska hålla på och vara som bara tjejer är.. massa tjafs, och ignoranta blickar.. eller vänta, då blir de ju inte nå blickar om de är ignoranta.. :) men ja förstår mig inte på dem, de är tur att man har sina vänner, som man redan vet betyder nått för en och att man betyder nått för dem :) så skönt och veta :)

Idag, har ja avslutat min gamla försök till blogg och ska avsluta de kontot och de kapitlet lite senare i veckan, känns konstigt och avsluta nått som man har hållt på me så länge, men de blir säkert inga problem, de är dags och gå vidare..

Ska försöka börja sysselsätta mig lite mer på dagarna, idag fick ja höra ju att ja inte gör nått.. men han har så rätt, ja gör inte mycket och måste väl ha nått och göra, de blir lite mycket tid på de där lokala fiket o man blir rätt rastlös av o inte göra så mycket. Är rätt lagom o jobba så lite som man gör, men de skulle ju vara skönt om de man jobba var dagtid ist för nattetid. Så att man kunde umgås me sina vänner normal tid på dygnet, och kunde vara som alla andra, vilket man inte vill, men ibland kan de vara skönt och vara som alla andra, just nu skulle ja faktiskt kunna dö för ett 7 till 16 jobb. Men antar att de är långt dit.. men lunchtid skulle vara fint.. men men får se va man hittar på till hösten ist, måste gå och prata me C får se va vi kan hitta på..

Nej, nu har ja nog inte så mycket mer idag, mest bara svammel som vanligt :) när ja har bestämt mig va ja ska inrikta mig på o skriva så blir de bättre, men ja känner mig själv rätt bra så ja antar att de kommer ta tid.

Mia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0