Lite mindre bra idag..

Va drygt.. allt ja skrivit försvann.. nu vet ja inte riktigt om ja orkar skriva om allt.. idiotinternet..

Idag är de ju iaf inte så bra som de skulle kunna vara, men ja antar att de går över, men gjorde ju inte bättre att allt försvann.. men de blir väl bättre antar ja.. suck..

Igår fick ja en surprise och han kom o hämta mig bara sådär, de var himla snällt, och ibland så måste ja ju bara skriva att han är himla romantisk.. men de blev lixom hem, och se lite tv, sen blev de typ trött och när man är trött så är ju inte humöret på allra bästa om man säger så... men de blev jättetidig säng och ja tror att de behövdes..

Hitta en sida när ja var o googla efter en bra sida och blogga på häromdagen.. hitta på en sida som heter Bloggerwave.se, som visa sig att man kan tjäna lite pengar på att hjälpa dem me och nämna företag och göra reklam för företag ungefär.. och skriva sin egen åsikt om va man tycker om olika produkter och sånt, låter ju himla bra iaf, och vi som svenska bloggers kunde oxå tjäna en extra slant på de.. :) så vi får väl se hur de går me den saken, önska mig lycka till..

Ska åka till Västerås idag me U, vi måste komma bort härifrån en sväng, så vi gör en liten dagsutflykt.. blir lite jobbigt och jobba inatt bara, men de hade ja tyckt i vilket fall, för ja känner att ja inte riktigt vill jobba, fulla människor känns sådär faktiskt.. och ska ja vara ärlig så vet ja inte hur ja ska orka hela sommaren me de där, någon som har ett 7 till 16 jobb över??! någon? får väl hoppas på att ja hittar ett jobb som ja kan avlasta mig me i höst.. så ja kanske uppskattar jobbet lite mer.. vi får väl se..

Nej, nu ska ja ta o göra mig iordning så U slipper vänta på mig vi åttatiden... för man ska ju bestämma va man ska ha för kläder och de kan ta lite tid om ja känner mig själv rätt.. :P

Mia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0