My imaginary friend think you have serious mental problem..

It´s kind of the worst day ever..

Ungefär så känns de idag.. börja me att ja total sabba min egen dag me och starta den me över 38 graders feber.. tog mig ett bra tag och gå upp ur sängen, men lyckades ändå att duscha och få i mig nån macka.. så bra jobbat.. U kom förbi på kvällskvisten och vi prata lite, sen gick vi o handla för och äta lite tacos känns som bra söndagsmat :) men då var fröken tvungen att diska så då skär ja mig i fingret på en rätt vass kniv, nu förstår ja varför ja alltid säger till min karl att han inte ska vässa knivarna mina, fast han gör de iaf... han är för snäll.. :) men me tanke på att ja var sjuk och inte vill riskera att sonen skulle bli sjuk iome att han fyller två nu på onsdag och bli stor kille :) så fick ja vara hemma.. :( de är en ny dag imorn oxå, så vi får väl se hur de blir då.. nehej nu kom ja nog ifrån de ja skulle skriva, inte för att de är nå ovanligt men ändå..

Jaha.. vi åt tacos iaf, och ja fick i mig en ipren för o dämpa febern, som oroväckande känns som om den kommer tillbaka lite smygande.. ja vill och orkar verkligen inte vara sjuk.. har inte nån lust me de.. E kom förbi en sväng oxå och vi tre kackla skit.. :P som vanligt..

The worst best friend ever.. de är nog min egen nominering till mig själv.. ja borde ha hört av mig mer till mina vänner, men ja har verkligen inte orka denna vecka.. som ja sa så har ja inte haft sån rolig vecka, och allt har känt helt knasigt och borde väl ha hört av mig me tanke på att ja inte gjort så mycket denna vecka.. men men förlåt och de kommer en ny vecka nu så ja hoppas verkligen att de vänder.. :)

Sova och invänta ny vecka och se om den blir bättre.. :P

Mia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0