No is no..

Hur många gånger man än säger ett nej, så förblir ett nej nej.. spelar inte sån stor roll, nej är alltid nej!

Jag ska byta jobb, ja ska börja me nå annat i höst.. ja tänker härmed döma ut fulla idioter fullkomligt.. va är de som är så svårt och förstå i en mening? " Du får inte nå mer just nu för att du är för full.!" kan de bli nånting annat än att man inte ska dricka på ett tag??! Killen står och tjatar på mig i en timme över att han undrar va han gjort för fel.. han fanns.. de var felet.. nej så var de väl inte, men han hade druckit tillräckligt för kvällen om man säger så.. Så mitt namn är rätt uttjatad kan ja tala om... idiot, och inte spela de nån roll att ja bad han gå därifrån, eller bad, ja de sluta väl me att ja tappa humöret och gapa på honom skulle ja vilja påstå.. men de sluta me att ja tänker aldrig servera denna killen en öl i hela mitt liv mer, och de är dagens sanning.. men tack alla ni andra som har tålamod me att de tar lite lång tid ibland och ni får vänta lite, och att ni tackar för att ja gör ett bra jobb, de uppskattas.. mer sånt! :) Finns en kille som alltid är lika trevlig, J och han ska ha stor Eloge! :)

Kl är väl egentligen alldeles för mycke och ja borde sova, börjar jobba första passet elva imornbitti, så de blir tufft..

Ja, annars är ja nog en rätt dålig människa känns de som, de är den här veckan och som alla vet så är inte den nå kul.. o man blir extremt känslig när de gäller allt.. suck.. men ja har väl inte varit världens bästa och hört av mig till mina vänner som ja borde, men ska ja vara helt ärlig ( de brukar ja ju få skit för annars så vi provar igen.. :P ) och man ska vara helt ärlig, så har ja faktiskt inte orka.. ja har bara känt att ja velat vara själv, imorse hade telefonen kunna rykt.. bara för att den får ett sms ibland.. men som sagt, de blir bättre nästa vecka, hoppas ja innerliget..

Nej, hög tid för bedtime, och ja fullkomligt hatar och spyr på allt va fulla idioter heter..

ps.. träffa L idag på jobbet, de var inte igår, himla trevligt och se han, som vanligt :)

MiaNo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0