Snö i mitten av maj.. ?

I natt när ja gick hem från jobbet och snön rent bokstavligt talat vräkte ner, så hade ja en miljard me meningar ja skulle skriva.. men de var som sagt inatt.. kom hem från en rätt bra kväll, dock lite deppad märkte ja när ja var där, men de gick bra iaf, huvusaken. min karl som ja sa skulle komma dök oxå upp, så ja fick flörta lite :) de var trevligt, sen när ja kom hem stod de mackor klara och ätas :) ibland har ja de himla bra måste ja säga :)

Skällde lite på den onde innan vi gick hem oxå, inte för att de är nå ovanligt, han kan vara himla trevlig, men när man har jobbat, vill städa klart och gå hem, då vill man verkligen att alla ska lämna byggnaden.. men de vill inte han alla gånger.. jaja... de var ju som vanligt..

Träffa L och E.. vilket inte var igår direkt, så de var trevligt.. men när ja väl stod där, så märkte ja att ja nog inte är direkt hundra för o träffa alla mina vänner än, utan att man får ta de pö om pö, ja kände mig lite obekväm me mig själv.. om de är så man ska beskriva de..

Är rätt nöjd och stolt måste ja säga.. ja är nöjd över honom, som får mig o må så himla bra jämt, och som bara finns där alltid, fast ja är en j**la bitch ibland, åtminstone va de känns som.. och rätt stolt över mig själv, me tanke på att när man som tjej, eller rättare sagt jag innan.. har fått frågan om man är singel eller inte så har man alltid hållt några dörrar öppna, utifall att gräset skulle vara grönare på andra sidan, om ni förstår va ja menar.. men nu är de annorlunda, ja skäms inte en sekund över o säga att ja har karl i mitt liv redan och ja är nöjd me honom, och känner att gräset aldrig skulle vara grönare på andra sidan, inte ens en cm.. :) och ja har redan stängt alla dörrar och låst, ja tänkte ha de så här ett tag till och ja talar gärna om att de är honom ja har, vilket gör mig stolt över mig själv och hur ja har förändrats, och tack vare honom, till de bättre :)

Men nu har han fått lite väl mycket beröm de senaste dagarna här, så kanske ska tona ner de lite så han inte blir för nöjd ;)

Gjorde nå nytt till frukost imorse.. smooty.. eller hur man skriver.. ja de säger att de ska vara nyttigt och gott, men ja måste erkänna att de var surt som bara den.. ni skulle vart me själv, men man kanske vänjer sig.. ja har ju prova iaf.. men nästa gång får de nog bli me lite hallon och blåbär ist får se om de blir bättre..

Ja på torsdag bryter helvetet löst.. då börjar man ju som sagt och jobba massor.. men de blir säkert bra, ska göra upp ett datum tror ja när man ska åka, så man kan räkna ner varje dag.. fast och andra sidan så den 18 dec. sticker ja ju till Kap Verde! vilket oxå kommer bli sjukt nice :) så ja längtar verkligen till höst, och me tanke på vädret, så är de ju vinter nu igen.. hur tänkte de när de kommer massa snö i maj?? ingen som vet..

Diska, och kanske äta lite lunch.. hmm...

Mia

Kommentarer
Postat av: Rebecca

jag ser det snöa. jag ser det snöa!!!!!!!!!!!!!

2008-05-17 @ 21:14:49
URL: http://rebekkkas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0