Typiska X..

Söndag.. hmm.. inget vettigt gjort idag, åkte till Blge.. handla lite arb.kläder och sånt som man behöver.. hjälpte chefen välja lite tröjor o jobba i i sommar, blev rosa, jag väljer rosa?! va är de för fel på mig? haha.. men hellre de än den gröna som inte passar mig alls..

Såg en så mysig film innan jobbet igår, vet inte om ja skrev de, antagligen har ja väl de, men ja chansar på inte.. ja satt och grät i två timmar ungefär, men den var så himla bra, typiskt tjejig.. :) ps. I Love You, mycket väl godkänt betyg :)

Ja har igår konstaterat att ett av mina X inte är riktigt som de ska, visserligen som min karl sa att de är väl oftast därför man inte är ihop längre, och i de här fallet, så absoult därför! Ibland är mitt X rätt rolig o prata me och föra meningslösa disskutioner om ingenting, men märkte igår, som ja inte har märkt sen ja träffa min karl, att detta X är som mitt andra X, helt trångsynt och kan inte förstå nånting.. idiotiskt.. I hans värld så är de perfekt om man hittar nån o skaffa barn me när tjejen är max 20 kanske 21 i värsta fall, sen håller man ihop me den personen tills man dör typ, oavsett om man är jordens ovänner... och menar på att en familj måste vara mamma, pappa och barn, men att föräldrarna måste vara biologiska båda två.. suck, inge andra alternativ finns.. Sen är han rätt duktig på o klanka ner på mig har ja märkt i efterhand, och menar på att ja inte kan ta hand om mig själv... hmm.. ja fyller 26 (!!) i år, och bor själv, ja menar på att ja är fullt kapabel till att ta hand om mig själv.. men men.. de roliga är ju egentligen att vi inte har umgåts på flera år, ja tror de var två år sen ja såg honom sist.. och de har hänt rätt mycket sen vi var tillsammans, de var ju ändå 7 år sen de tog slut ungefär.. suck.. trångsynta människa..

Jaha, då har ja avreagerat mig på de oxå..

Ska till U o T och laga lite mat idag, ska försöka me kycklinggrytan me curry får se om ja lyckas även denna gång.. hmm.. :) de återstår och se.. sen ska de avsmakas några colanappar, dock inte original, så vi får se hur de blir oxå.. :)

Annars, nej inte mycket.. ja längtar efter dig bara.. :)

Mia

Kommentarer
Postat av: Rebecca

mig du längtar efter?? åhh vad gulllig du är !!

2008-05-19 @ 17:30:08
URL: http://rebekkkas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0