Ursäkta mig..

Jaha.. ja tror ja har tappat totalt intresse av andra människor, ja tror ja har blivit så anti så ja vet inte vad, mina insikter känns skrämmande, men ja förstår inte var de kommer ifrån.. hmm.. ja har inte ens hört av mig till min bästaste bästa vän E.. va är de för fel på mig som inte orkar längre??? ja kan inte förstå va som händer, och de är inte de att min karl tar upp så mycke tid.. va händer me mig? ja kan ju inte ta totalt avstånd från folk som ja känner.. hmm.. bådar inte gått, och ännu värre när ja vet om de men inte vet va ja ska göra åt saken.. hmm.. konstigt..

Var till uppsala en sväng idag innan jobbet, U skulle köpa arb.skor.. och så de blev de en sväng dit.. skönt och än en gång få komma bort.. ja har ju inte ens pratat me mina föräldrar på snart en vecka heller.. hmm ja känner inte igen mig själv.. de är inte bra de här.. måste undersökas..

Annars ja de var väl inte den bästa dagen som har skådat dagsljus.. men men som tur är så är den över nu och ja hoppas att imorn blir en bättre dag..

Ja ber om ursäkt till mina vänner, och hoppas ni har de bra iaf..

Mia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0