Sliten..

Jaha, sitter här på morgonen me min smootie igen.. :P men den blir bättre.. lite svårt o komma över att man inte ska ha i nå socker bara iome att man tappar lite me poängen av de nyttiga då..
 
Åkte igår efter en lång helg till mitt andra hem, var ut på en promenad en sväng och titta lite, har ju inte vart ute där så mycket och gått, de är väldigt trivsamt iaf, de är ju en sak som är säker.. :) sen låg vi på soffan o såg lite på tv, myste helt enkelt, och ja är så glad att han finns, guld värd.. Efter en tuff helg, var de ju inte så lätt o gå upp imorse, vi sa väl knappt ett ord, förns vi kom till byarna ungefär, båda rätt slitna, men ändå sovit hur bra som helst :) de var ju några dagar sen vi sov ihop.. usch ja vill inte alls jobba som ja gör nu i sommar och hoppas verkligen att ja inte behöver jobba så mycket dubblepass heller..

Jaha, va har hänt på sistone då..? jo B och E har gjort slut, de höll inte längre, de är väl den nyheten som har hänt.. Kan inte skriva så mycke mer om de, tråkigt..

Jag har upptäckt igår, att ja inte vill umgås me mina vänner alls, ja orkar inte me dem helt enkelt, men de gäller dock inte alla, så ja vet inte va som händer alls.. så ja antar att de inte har blivit bättre, snarare tvärtom.. så ja vet inte riktigt hur ja ska lösa den här situationen, de är lite svårt o veta var ja ska börja, men ja blir bara obekväm när ja träffar dem.. så ja antar att ja låter bli ett tag då helt enkelt.. o hoppas att ja kommer tillbaka till dem snart igen.. ja vet inte riktigt va ja ska göra åt saken alls.. men ja tror ja har hittat en liten källa till var de hela börja iaf, så så länge så får de nog vara såhär, för just nu behöver ja bara vara ifrån dem ett tag tror ja.. väldigt tråkigt, men tydligen bara o vänta ut..

Idag var de tänkt o åka till blge, men ja är fortfarande sliten och ja får ta de imorn, för ja vet inte om ja orkar alls idag, behöver vila upp mig lite..

Fotboll ikväll, inte för ja är så intresserad, men kan ju vara kul o titta på iaf..

Får se om karln slutar tidigare idag, kanske de blir lite fiska.. vore nice o vara ute och få lite lugn och ro och bara softa :) Sen är ja ju ledig på lördagkväll! :) men ja vet inte alls hur de blir me kalaset.. men de visar sig helt enkelt, nått säger mig att ja inte borde dricka så mycke iaf iome att ja borde vila upp mig lite.. men en cider eller två kan ja ju dricka iaf.. P-fest på söndag oxå, me alla som ska jobba i sommar, så vi får se om man orkar de .. men de visar sig.. Lite dålig stil av min chef o sätta mig på jobb på söndag, när han visste att ja skulle parta på lördag, men de är väl som de är, ja är ju ledig på lördagkväll iaf, bättre än inte alls..  :)

Nehej, ska man kanske ta o kolla lite resor på internet inför hösten, får se om man hittar nå bra ställe :)

Ha en bra dag..

Mia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0