...

Sitter i min väldigt tomma lägenhet just nu, ville åka hem till karln, men han skicka sms att ja skulle sova hemma.. de är ju trots allt antagligen halt ute och de ska upp tidigt imorn, kan vara skönt och sova ut lite, och dessutom finns de nästan ingen bensin i bilen.. är nog soppatorsk vilken sekund som helst nu.. Tur att man fick ihop lite dricks idag, så att ja kan åtminstone tanka lite denna vecka... synd bara att de är dags att flytta ut alla möbler nu i veckan, så de blir ju endel körning..

Sitter o lyssnar på en gammal låt just nu, men den är så bra.. It´s over now med Natascha Tomas.. Ibland måste man lyssna på sånna låtar oxå, och jag antar att ja börja nynna på den idag för att ja ska flytta... börjar kännas nu..

Sitter på golvet just nu, då jag inte har nå vardagsrumsbord och inge pyjamasbyxor så täcket är inlindat i mig.. och inte är de varmt heller.. ingen frukost har ja imorn heller.. ja skulle åkt hem ist..

Dessutom betyder de att ja måste nog göra nått åt lägenheten imorn.. Iome att ja inte har nå kläder me mig så ja kan hjälpa M att måla taket i deras nya hus, vilket kommer bli superbra tror ja.. :)

Tog en cider när ja kom hem nu, var inte igår, förrutom den igår.. :P och blir så sugen på o gå ut imorn.. men ja vet ju att ja inte har nå pengar, men de skulle behövas känner ja.. Men o andra sidan så är de ingen som hade lust eller kan gå ut imornkväll heller, så ja får helt enkelt hoppa över de..

Skulle ju ha jobba den 6 dec på diskogalan, men hörde att den var inställd, vet inte om de stämmer, men om de är så, så kanske man ska passa på att ta o gå ut en sväng ist, va sägs om falun kanske, fast och andra sidan, vill ja bara ha en sådär trevlig kväll som vi hade sist.. Längtar! Som de är just nu så känner ja att ja skulle kunna gå ut varje dag, saknar lite av den friheten och de liv ja hade lite förr.. Ja saknar åtminstone att ja inte kan bestämma själv när ja ska gå ut, utan att de styrs av mitt schema och att ja måste ta ledigt för att kunna gå ut..

Hoppas verkligen att ja lyckas få ett nytt jobb just nu!!

Mia.

Kommentarer
Postat av: Anonym

åhh den låten är ju så bra.. kommer ihåg av vi bruka lyssna på den förut... =) går allt bra med flytten???

kramar

2008-11-15 @ 15:48:48
URL: http://majjja83.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha nej då, det va ingen dum kommentar, hade jag inte haft att den söker efter uppdateringar själv så hade jag inte haft en tanke på det, men ja tyvärr, så har jag uppdaterat den men inte hjälpt...

2008-11-16 @ 14:03:51
URL: http://majjja83.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha okej, det förklarar ju faktiskt ett och annat =)

2008-11-18 @ 22:04:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0