orkar inte idag..

Suck.. idag känns inte som en bra dag alls.. orkar ingenting idag.. Dagen började ju höjdare me att herrn körde i diket och jag fick åka o hämta honom.. sen soman ja om ett tag och nu sitter ja här och bara känner att ja inte orkar idag..

Har en kartong att packa upp, men känner att ja verkligen inte orkar.. ingen som helst lust alls.. borde äta lunch oxå, men orkar inte gå ner i frysen.. ni vet hur ja känner, en sån dag då man bara vill sova bort den..

O kunde iaf ta mitt pass på kvällen idag,  så blir bara arenan, tänkte att vi kunde åka tillsammans hem efter matchen då bilproblemet inte var löst.. Förlorar ju iofs fem timmar, men ja känner att ja orkar verkligen inte bry mig i de heller.. Kommer väl sluta med att man inte får nån lön alls tillslut..

Nej, lite tv tror ja så ja kan motivera mig och göra något..

Mia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0