Sliten..

Jag är helt färdig idag.. suck... men jag antar att ja hr gjort ganska mycket oxå... så nu har ja skyfflat in allt som jag inte vet va ja ska göra me de i massa skåp och garderober, så nu är de kurragömma med saker om jag ska hitta på dem sen.. :P men men de känns skönt att ja fått undan på de mesta, blir lite lätt illa till mods när de är saker exakt överallt.. men nu börjar lugnet komma tillbaka.. Lite saker kvar o ta tag i, men jag antar att ja inte kan göra allt påengång.. de kommer iaf bli en tuff vecka nästa vecka, och förhoppningsvis så är tvättstugan klar oxå, så ja slipper oroa mig för de sen när ja inte har lägenheten kvar..

Har faktiskt fått lite saker sålda på tradera och till vänner, så nu känner ja mig lite lättare till mods över de oxå.. Tradera verkade vara en knepig plats först innan ja fatta hur ja såg vem som vunnit osv.. men har lyckats sålt tre av fem produkter och de är ju bra, men inte så konstigt egentligen när jag tog sjukt låga priser med tanke på vad sakerna kostar egentligen men men nu blir ja av me de iaf, och de som vann blir ju himla glada, iome att de gjort ett fynd :) Funderar på om ja ska sälja min soffa faktiskt, men samtidigt, vet jag inte, iome att ja tycker ju faktiskt mycket om den, sen vet ja inte va man kan få för den heller.. så ja tänker ett tag på de..

Snart kommer herrn hem oxå, vilket är bra, för ja har känt mig sjukt ensam idag.. fast just nu borde ja faktiskt sova ett tag så ja orkar med natten..

Mia.

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha ja jag vet =) men dom va ju fina :)

men ja, jag struntar nog i det... känns onödigt egentligen, och nej som sagt, när ska jag läsa dom?

kramar

2008-11-12 @ 15:57:23
URL: http://majjja83.blogg.se/
Postat av: Rebecca

om disco galan ar installd sa bjuder jag in mig sjalv till en hel kvall med dig i Falun!!! Harrys here we come!! vi har nara vanner i koket pa o learys ocksa!! kram

2008-11-15 @ 04:50:03
URL: http://rebekkaz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0