trötter

Har precis tagit reda på va de kostar o ringa när vi är på Kap Verde.. inte gratis kan ja ju säga, 43 kronor per minut, eller om någon ringer mig kostar de mig 15 kronor per minut.. smsa är dock inte så jättedyrt i jämförelse bara fem och 76 men inte om man skickar till mig :) så de kommer vara radioskugga i princip hela semestern, och ja kommer sakna min älsklings röst när ja är borta, kommer sakna honom massor ofantligt massor..

Sitter o väntar på o åka till jobbet, vet inte riktigt va ja ska göra, orkar inte göra nått heller.. Har en förkylning som jag tror håller på o blir värre och värre, så skulle inte förvåna mig om ja åker på o blir sjuk.. suck.. Vet inte riktigt heller när ja ska hinna klart o städa lägenheten.. hmmm.. förhoppningsvis hinner ja göra massor i helgen så ja kan lämna nyckeln på tisdag.. hoppas hoppas

Jaha... de snöar ute.. skönt me lite vinterkänsla, synd att de blir så kallt bara.. Känns rätt märkligt att åka till ett varmt land med sol och bad i två veckor snart.. me tanke på att de är snart december..

Funderade på om man skulle tagit o köpt en julstjärna, fast känns lite tidigt.. men de är de nog egentligen inte.. ja tar ju allafall död på dem, så ja hinner ju köpa nya innan julen är slut.. haha

Nej nu ska ja titta tågtider hem nästa vecka få se va de kostar..

Mia.

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Jag har utmanat dig...kika in i min blogg!!!

Kramar

2008-11-19 @ 21:32:49
URL: http://frokenfrakenshorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0