Lekskola..

Jag saknar dig U, såg ditt inlägg om Riesen, har inte ätit de sen du kom o gav mig de på jobbet i sommras, och e var defenitivt inte igår.. Hoppas att vi kan ses snart igen, alltid så kul o se dig!

Såg att jag blev utmanad, ja antar att ja lär ta de då :) Men de får komma i slutet av detta inlägg..

Idag var de total lekstuga för vuxna på min arb.plats.. jises shit.. Så man var helt mat när man sluta.. fick skjutsa hem C som vart ute på herrmiddag me killarna... Hade velat vara hemma ikväll, killen fick besök, och ja hade så gärna vela vart me, ja lägntar verkligen tills ja kan vara me och jobba lite mer som alla andra!

J och Å kanske kommer hit o hälsar på i mitt hem imorn, vi får se hur de blir..

Snart klar  me lägenheten, skönt skönt! anledningen till att ja inte velat ha hjälp o städa tror ja beror på att de är mitt hejdå till lägenheten, kommer sakna den!

Så till min utmaning, den gick visst ut på att man ska skriva 7 saker om sig själv, vad som helst om jag förstod rätt, och sedan utmana 7 st, men ja har inte sju stycken vänner som bloggar, va ja vet, så blir svårt..

* Jag är tidoptiminst, och tror alltid att jag hinner, och tror att ja kan tävla mot tiden, vilket inte alltid stämmer.. Därför har jag kl på armen som går några minuter före för att ja ska kunna lyckas någelunda..

* Jag tycker om barn sålänge de är max tre runt om kring.. fler gör mig stressad och får mig att tappa humöret...

* Jag gillar (har jag kommit på) att utsätta mig för mindre stressade situationer när ja egentligen inte behöver..

* Jag har en extrem fobi för fjärilar..

* Jag tycker oftast att det är bäst om jag gör saker själv, för då vet jag att de blir rätt gjort, vilket leder in på de lite pedantiska jag har ibland i huvudet...

* Jag har tvångstankar om massa saker, som att jag inte stängt av spisen, plattången, nu även hårfönen, fläkten, ungen att ja inte låst dörren osv.. kan fortsätta länge.. :)

 Sista punkten blir lite svår, iome att ja inte riktigt vet va ja ska skriva här.. Ja kan iofs fortsätta rätt länge..

* Allt vad som har med sjukhus att göra, får mig att må dåligt och känna ångest, och om jag är på ett sjukhus eller VC så börjar ja gärna gråta över minsta lilla.. Mitt resonemang har nog varit att inget positivt händer här... oftast dör folk..

Jaha, då har ja ju gjort min utmaning.. Nu skulle ja utmana folk.. haha http://rebekkaz.blogspot.com  och http://majjja83.blogg.se  och U de blir ju svår och utmana dig då..:)

Mia.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

tack för utmaningen! haha jo lek stuga är nog det minsta vid kan skriva om gårdagens jobb.. thihi

2008-11-22 @ 11:32:57
URL: http://rebekkaz.blogspot.com
Postat av: Ulrika

Hej tjejen!!

Jag saknar dig också tjejen! Visst var det bra dagar i somras trots allt jobb...men på något sätt fanns det vänner då, nu känns det som att det aldrig mer kommer bli likandant igen. Tyvärr är väl livets gång så men du kommer alltid vara en underbar människa i mitt liv!!!Kramar

2008-11-23 @ 20:06:28
URL: http://frokenfrakenshorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0