3 dagar.. :P

3, bara tre arbetspass kvar!...sen är de semester nio dagar som gäller, gissa om ja längtar, ska bli hur skönt som helst.. men vet inte riktigt va ja förväntar mig heller, iome att ja inte riktigt vet va ja gett mig in på.. men de blir säkert bra i slutändan, de som egentligen oroar mig mest (förutom pengarna..) är ju resan från flygplatsen till barcelona och sen och hitta varifrån båten avgår, men ja hoppas verkligen att de kommer bli lätt som en pannkaka..

Eller ja.. va man nu säger.. kl är så mycket så ja inte vet va ja heter, de blåste som bara den påväg hem, så de var allmänt uttröttande och köra..

Jobba på hallen imorn, hockey för hela slanten, men förhoppningsvis blir de toklugnt, så ja kan ta och använda tiden lite till hernn och hans son som ska på hockey :) Sen ska ja på måndag fortsätta i min lägenhet, som ja numer har döpt om till bombnedslag tror ja.. saker överallt.. och för och vara lite pedant på vissa saker, är de allmänt rörigt och jobbigt att vara där.. suck.. nu har ja tagit ner allt förutom en lampa från väggarna, så nu känns de väldigt nära.. Fast, ja har ju inte sagt upp lägenheten än heller, så ingen brådska.. de kan ta en vecka och de kan ta flera månader.. tippar iofs på de förstnämnda men man vet aldrig hur de blir.. :P får väl se hur semestern går, han kanske inte vill bo me mig längre när vi kommer hem.. vi får se helt enkelt, lugnt och sansat..

Var en himla lugn och stillsam dag idag på jobbet iaf... och av någon anledning vill folk ge mig massa pengar nu förtiden, som personlig dricks, visst ja tackar inte nej till pengar, men de känns helmysko när folk vill ge en hundra spänn bara för att.. men tackar och tar emot, de är ju till mina fickpengar de hela går till just nu, så allt är välkommet.. :)

Jaha, idag fyller E 26 år oxå, grattis till dig!! Hoppas att ni hade en trevlig kväll ikväll.. hmm eller igår.. hur blir de där nu då..

Nej nu ser ja att kl springer iväg, dags och sova, för känner ja min karl rätt, så väcker han mmig tidigt imorn för att han vill ha sällskap :)

Mia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0