Flyttning, och resa..

Thank you, thank you! tack så hemskt mycket för all hjälp som du gett mig de senaste två dagarna!! Guld värt, får ta och bjuda på någon god middag sen eller nått annat.. :) Om inte du hjälpt mig så hade ja aldrig kommit såhär långt me varken mina saker eller sätäda upp i huset, tack U! hoppas att de inte tröttaade ut dig allt för mycket! Och som vanligt så är de alltid lika roligt att umgås med dig, de pratas massor, men du måste ta o reda ut de där missförståndet, få se var de har gått snett nånstans, får prata me din man! :) Hoppas att du fick sova nått iaf.. och kan tala om att de fortfarande luktar himla gott på toaletten haha.. :)

Ja ja vet att ja inte skulle flytta förns vi kom hem igen, och ja har ju faktiskt inte flyttat allt heller, bara endel av sakerna, så när ja väl ska flytta sen så kommer de gå rätt fort.. Nu kanske ja kan få plats me mitt porslin och andra saker i köket oxå, och sen känner ja mig ju mer som hemma nu när ja har tagit hit en hel del saker som är mina.. och min garderob!! den är att dö för! så stor och får plats me massa saker, och spegel och lampa, rena lyxen, i lägenheten fanns de inte en plats över för mer kläder, men här finns de hur mycket som helst!! :D Hur skönt som helst ju..

Just nu funderar ja på om ja ska ägna tre timmar till att måla klart taket, eller om ja ska städa upp lite i en skrubb och på sonens säng som såsmåningom ska bort... men börjar ja ta tag i  målandet igen, är ja inte klar förns fyra.. så kanske ska ta de på fredag ist.. eller nästa vecka.. apropå nästa vecka så åker vi då, torsdag natt!! och herrn ska få visa mig hur ja kommer in i resväskan, ja vet de var mer komplicerat än man kan tro.. så att ja kan börja lägga i lite saker.. typ bikini, och sånt som är välbehövligt.. och där är de ju runt tjugo grader så inte helt kallt..

Hoppas att tvättstugan är klar tills vi åker iaf, så att vi kan tvätta när vi kommer hem, så att de kan vara klart och vi kan ta tag i nästa sak.. de finns alltid saker och göra i ett hus..

Nej, nu ska ja ta och göra nånting.. målningen får nog vänta tror ja..

Mia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0