Gråter..

Idag är en jättekonstig dag.. var till läkaren idag och de gick ju sådär, han sa bara att ja skulle ta en alvedon så skulle ja se att allt blev bättre.. jo men visst.. Sen bara rinner tårarna.. de tar inte slut, vet inte riktigt varför ja gråter, men ja gråter iaf.. ingen som helst lust och gå till jobbet heller.. har sån lust och säga upp mig på engång.. Vill inte mer nu.. Herrn har åkt på hockey i huddinge så han är inte heller hemma, allt är bara fel idag..

Ja säger upp mig från mitt liv ett litet tag tror ja.. ja orkar inte me de just nu, och så kan vi väl alla låtsas som att ja är sjuk.. eller..

Mia.

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Men tjejen då...inte vara ledsen...men jag förstår om det är tungt. Jag hoppas verkligen att du blir bättre och slipper smärtorna snarast. Jag finns här om du vill...alltid!!Bara ett telefonsamtal eller sms bort...

Sköt om dig tjejen!!! Tänker på dig!

Kram

2008-10-17 @ 15:41:43
URL: http://frokenfrakenshorn.blogg.se/
Postat av: Anonym

skickar en tanke till dig eftersom du är ledsen :)

miss you...

puss ch kram

2008-10-17 @ 18:49:49
URL: http://majjja83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0