Hatar..

Nu vet ja att kl är jättemycket och sängdags för längesen, men ja måste bara skriva av mig...

Jag fullkomligt HATAR mitt jobb! Ja är så less på de så ni anar inte, och mår fruktsvärt dåligt av att behöva gå dit varje kväll.. Jag önskar att ja hade massa pengar så ja slapp gå dit och bara göra nått helt annat.. men under tiden så måste ja ju.. och de gjorde ju defenitivt inte saken bättre igår, nmär en kille blir misshandlad på toaletten.. suck, de får mig bara att känna ångest, och oro över att gå till jobbet, som tur är ja ledig i tre dagar nu.. så kanske kan komma på hur ja ska lägga fram för cheden att ja vill hellre vara på arenan när de händer arangemang där.. ja kan ju inte bara säga upp mig och hoppas på att allt ska lösa dig, men ja önska verkligen att de var så!

Hatar!

Tack U, för kommentaren, de värmer, måste verkligen ta o ses snart!!

Mia.

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Gumman då...inte ska du behöva känna oro för att gå till jobbet. Då har det gått för långt! Sätt dig ner och tänk igenom vad du ska säga till din chef och så pratar du med arenan precis som du planerat. Chefen din måste förstå att du vill gå vidare...(han är nog också ganska less men kan inte göra något åt det...inte på samma sätt som du kan). Har du hört något från de jobb du sökt? Hittat några fler jobb du vill ha? Dags att plugga kanske? Jag ska börja till våren...kanske göra det tillsammans??

Du fixar det här det vet jag och det kommer att gå uppåt snart!!!!!!!!!!! O visst ska vi ta och ses snart men jag vill att du ska känna att du orkar träffa mig helt först... KRAMAR OM DIG

2008-10-19 @ 16:10:20
URL: http://frokenfrakenshorn.blogg.se/
Postat av: Anonym

Få gratis presentkort på SIBA :D (samma ägare som till gratismakeup) http://www.gratistvspel.se/Register.asp?r=121



Passa på nu när sidan är helt ny :D

2008-10-19 @ 16:29:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0