Laddad.. :P

Så var de äntligen lördag!! Som ja längtat, har vela börja hela dagen och ser framemot kvällen hur mkt som helst.. :) och ja kommer ha kul vilket fall som helst, även om ingen annan har de :) haha... Känns som om man firar lite iaf att man fyller snart, att man förhoppningsvis kommer få ett nytt jobb snart.. och att hösten kommer bli kanon! :)

Lite nervös är ja inför kvällen ändå, så de inte blir som sist, men de hoppas ja inte.. Jag hoppas verkligen att karln följer med, men man vet aldrig, de visar sig helt enkelt.. :) och ja hoppas på en toppenkväll..

Håller på o få i mig lite mat, medans ja gör dehär, och undertiden ja funderar va ja ska ha på mig idag egentligen.. suck.. dessa klädval.. Vill verkligen ha kjolen ja köpte sist, men samtidigt vill ja ha knästrumpor och byxor.. de största provblemet mia har just nu är ju kläder uppetill.. suck..

Hämta mat från chefen idag, lunch sen i veckan, paneng gai eller nått i den stilen, gott iaf.. så man är säker på att man får i sig nån mat, sen blir de o dricka en liter vatten... sen så.. :) känner mig lite stressad faktiskt.. men ja hinner, ja har ju trots allt redan duschat så.. de är väl de som brukar ta tid.. :P

Nej, längtar massor efter min karl, har nått jättebehov av honom just nu..

Nej, äta sen göra iordning allt.. önska mig en trevlig kväll!

Mia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0