Lite stressad. ?!

Ja kan inte säga att ja egentligen är stressad, men ja vet att ja snart kommer bli de... Suck.. de är en allmän röra i mitt liv just nu känns de som, haha, får väl skylla mig själv egentligen.. :P Håller på och packar ner mina saker.. och sorterar va som sakvara kvar och inte, vi har ju dubbelt av allt.. men ja vill ju inte kasta brödrost och mackjärn med mera.. de kan ju komma till användning.. ja vet inte riktigt hur ja ska gör ame sakerna helt enkelt.. :P mitt i allt så har ja ju fixat till de lite bättre med jobb iaf.. och ja försöker förbrilt och fixa plats i huset så ja får plats oxå, men inte lätt när man gör de själv när han inte är hemma, då man inte vet va man får kasta och inte kasta.. vilket försvårar platssituationen lite.. :P men men de löser sig alltid.. ja har ju börjat iaf, och fått mycket god hjälp av U i veckan! :) thank you! Sen kommer resan oxå.. Ja vet fortfarande inte hur man får upp resväskan, ja tror ja kommer bli galen och stressa upp mig, men de löser sig alltid, jag har inte riktigt fattat att vi åker snart och har inte börjat sett över va ja ska ha med mig, behöver även ta en tur till blge och inhandla lite stay-up till klänningarna och sånt.. suck.. ja skulle behöva lite strumpbyxor och lite annat oxå, och allmänt bara behöva åka till blge en sväng :)

Men kommer iaf stressa upp mig lite över de här på torsdag när ja står där och inser att vi åker om några timmar bara... suck.. och måste fixa de där me platssituationen oxå, annars kommer de aldrig gå.. men de ska gå, måste bara.. ni vet.. dessa måsten.. suck.. men ja löser de, får ta lite hjälp av min älskade man om han orkar någon dag..

Och sen skulle tvättstugan behöva bli klar så ja kan börja tvätta hemma igen.. och inte i lägenheten.. så ja.. nå mer problem än så tror ja inte att ja har faktikst.. :)

Nej, packa ihop lite grejer och se över fickpengarna så får se hur mycket som fattas.. så ska ja bege mig till jobbet sen.. :P

Ha en trevlig kväll, och önska mig massa dricks :)

Mia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0