Ont och trött...

Haha.. inte är ja uppe kl tre o målar.. då kom ja ju hem från jobbet.. :) men dock tidigare på dagen, då ja gick upp me herrn och åt frukost.. ska nog göra samma sak imorn bitti om ja orkar.. iome att ja ska klippa mig vi halv tio tiden...

Jaha, annars så knattar de väl på.. lite ont bvara.. fick ett ganska konstaterat isiasch, äh vet inte hur de stavas, och antagligen diskbråck.. hur kul är de.. inte ens fyllt 26, närmare trettio, och isiasch och diskbråck, de var ju schysst tänkt av han däruppe.. hmm.. Ska ringa doktorn imorn iaf och se om ja kan få knapra lite piller, haha.. eller bara se va de säger, skulle ju sitta skönt faktiskt och vara hemma ett tag, låter ju tragiskt och säga de, men jobbet är ja ju inte så imponerad av direkt..

Idag har ja umgåts me min karl hela dagen.. Han håller på nere i tvättstugan och fixar badrummet, de kommer bli så fint, han är så duktig! Och ja kör takmålning, och väggmålning, har dock lite svacka nu, men lär ju göra så mycket ja kan tills mamma och pappa kommer upp för som de ser ut nu i vardagsrumstaket är de sådär.. ska även försöka hinna baka och städa och greja tills de kommer... vilket känns som om tiden inte räckte till och hela veckan redan har gått.. suck.. redan stressad, och ännu värre är att ja inte har nån aning om va ja ska ha på mig på lördag.. Men de löser sig..

Någon som lust och skänka mig lite extra pengar just nu? Skulle behöva bara någon tusenlapp till så att de räcker till allt ja vill.. :)

Karln sitter och tittar på NHL just nu, säkert jättebra hockey..

Jaja, dags och sova, så man orkar me nått imorn :)

Mia.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

ah vad roligt att mala.. jag bjuder in mig sjalv pa en kaffe nar jag kommer hem! glom inte att fore och efter bilder. det ar sa roligt att se :) kram pa dig

2008-10-07 @ 09:48:07
Postat av: Anonym

men jag såg att du skrev ett inlägg vid 7.20 lr nåt sånt på morgonen att du måla... va det jag tänkte om det var det du syfta på ;)

har du nedräkning till resan :)

kramar

2008-10-07 @ 21:58:38
URL: http://majjja83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0