Packar..

Har börjat packa ihop mina saker nu, gjort plats i garderoben här, och wow, hur mycket plats som helst ju!! :D nice, har ja saknat, och ännu bättre, finns två garderober till så ja kan handla massor me kläder till!! :)

Var som sagt i min lägenhet och plockade ihop min garderob och lite i badrummet, shit ja slängde massor me saker.. suck.. och massa läppglans.. ännu mer suck, men men de behövdes göras en rensning oxå.. U var där och höll mig sällskap, så kul och se henne igen, hoppas verkligen att hon orkar imorn oxå, :D men de var trevligt och hade inte hon vaart me hade de inte kastas så mycket, vilket var nice :) Om ja har pengar kvar, så kanske ja kan bjuda på lunch som tack för hjälpen idag! :) vi får se hur de blir, ja hoppas verkligen att min kl ringer imorn bitti så ja hinner så mycket som möjligt...

Måste skriva igen att de var himla kul o se dig idag U :) så längesen, glömt bort hur trevligt de är och umgås med dig..

Nej, nu måste ja fortsätta och fixa lite innan killen min kommer hem från innebandyn så vi kan göra milkshake :)

Mia.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0