Ser framemot lördag :)

Dricker the nu, har precis ätit frukost.. är trött idag, har så ont i ryggen, så man sover så dåligt, har bara två voltaren kvar oxå, vet inte hur de ska räcka till fredag nästa vecka när ja ska till doktorn.. men men idag är ändå, än så länge rätt bra och de funkar just nu.. får se sen då.. :P

Fick sms i förrgår om att N ville ha mmitt CV. :) yes :) så har skickat de så får vi se sen om man kanske kan byta jobb nångång, i onsdags var ja så nära o säga till chefen att ja kommer inte på fredagkväll, så roligt gäster hade ja.. suck... men bara 21 dagar kvar nu!!! :) Ska bli så skönt me semester, hoppas att allt funkar som de ska och allt går bra..

Ja, du har rätt, ja var uppe vid den tiden och målade tak.. :) gick upp me herrn så var uppe vi fem.. :P och R klart du får komma på kaffe sen och se hur de blev, jag har ju bakat lite nu oxå, så om inte mina kakmonster äter upp allt, så finns de dopp till kaffe.. :)

Mamma o pappa kommer hit på söndag, och mina bröder, en har tjejen med sig, mina mostrar kommer oxå, så de blir fullt hus här :) Så ja sak väl alldeles snart ta tag i min dag och städa.. suck, ingen lust, men ja måste verkligen, de ligger kex på golvet sen igår, och dammråttorna, ja de springer nog runt för fullt här.. haha.. men men, ska dricka mitt the först, ta de lite lungt, bestämma mig för vart ja ska börja..

Ser så sjukt mycket fram till imorn! ni anar inte va  min party, vintarm är sugen.. hoppas de blir trevligt, ser framemot aktiviteterna på dagen oxå, var itne igår man skötte om sig själv, ska bli så himla nice! Sen tjejkväll fast ändå inte, ja hoppas verkligen att herrn är på humör och vill följa oxå, iaf vara me en stund, de skulle kännas hur bra som helst om han ville och orka, men vi får väl se hur han gör.. Vill iaf att du ska vara med darling! :) Men du gör ju naturligtvis som du vill :)

Ja har inte bestämt va ja ska ha för kläder heller, vilket gör mig lite nervös, för ja vet hur lång tid de tar och välja kläder, men ja har i stort sett nederdelen klar, är bara uppetill kvar, men antar att de blir skjorta, är enklast så, lite tråkigt me tanke på att ja brukar ha de, men samtidigt känns bäst så, ska titta om ja möjljigtvis har nått linne annars.. vi får se helt enkelt.. :P de blir säkert bra tillslut iaf :) och om inte annat så en svart skjorta funkar alltid! :)

Nej, nu ska ja nog ta o sätta lite fart, så ja hinner me hela dagen, måste handla lite åt imorn oxå, och ta ut lite pengar.. mycke nu.. :)

Mia.

ps, 21 dagar kvar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0