suck..

Urk.. vilken dag.. suck.. hemskt.. fast ändå inte..

Plockade ihop köket idag, ni anar nog inte hur mycket jävla prylar man har egeentligen, i mitt lilla kök, blev de fem kartonger.. och observera då att de är inge mat, och nästan inge porslin egentligen, massa saker.. och hur mycket glas har man egentligen???! Har iaf gjort "space" i köket, så me lite tur får ja plats med allt ja vill ha kvar från min lägenhet :) va mycket saker de blir.. men snart så finns de inte mycket kvar! :) och de glade mig idag att E ville ha sängen, så då var ett bekymmer ur världen :) tack tack! Någon som vill köpa en tvbänk för en billig peng? Behöver lite pengar och känner att den kan ja sälja för en tvåhundring.. hmm.. Undra va den kosta egentligen.. kanske inte var så mycket mer.. de är iaf en ikeamöbel..

Snart har ja iaf gjort space i huset så att ja får plats.. och de är ansträngande.. ja tänkte att ja ska packa på torsdag, så slipper ja tänka på de nu, men vi får se.. kanske ska göra klart allt på onsdag ist.. hmm.. Fast de var inte de ja ska skulle skriva..

Målade taket idag igen, sista gången! Jippie! Klart.. bara en sväng i köket kvar.. känns jättebra, går ja upp lika tidigt imorn så hinner ja ju me köket, och sen åka till kupolen, och en sväng till leksand och ta hit några lådor till..

Prata me mamma idag och hon tyckte absolut att ja skulle göra mig av me lägenheten till 1 dec, så får se om ja har tur och hyresvärden har någon som kan tänka sig flytta in... hoppas hoppas! Och sen får vi väl se hur de blir.. ska ringa och säga upp elen oxå tror ja.. hmm.. mycket nu.. :P men mamma sa att de kunde komma upp en helg och hjälpa mig och flytta vilket känns superbra, för då behöver ja inte ha så mycket ångest över att ja ska vara borta på semester en vecka nu.. gu va skönt de ska bli..

Tog en paus i min tvättvikning.. de är lite mer när man är tre personer än bara en.. känns som om de aldrig ska ta slut just nu.. Ska städa imorn lite oxå, tror de ligger lite mariekex på golvet, och ja vet att de är lite jord kvar sen förra veckan.. :P men ibland orkar man bara helt enkelt inte, visst att ja kan tycka de är lite kul me hushålssysslorna, men ibland vore de skönt om man fick en paus.. men de är klart att de blir att man gör de sakerna när ja är ledig mitt i veckorna..

Ska passa på och göra lite reklam för en superbra uppfinning oxå, SodaStreamer, de är så bra o ha speciellt när man dricker  så mycket bubbelvatten som ja gör :)

Jaha.. inge annat nytt tror ja.. hmm... de är så mycket i huvudet nu..

Nej, ja lär återgå till tvätten, och sen toksova!

Mia.

Kommentarer
Postat av: majjja

åhh spännande att bli sambo =)

skönt med ett hus, jag vill oxå ha ett hus =)

kramar

2008-10-28 @ 13:44:40
URL: http://majjja83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0