Tack.. :)

Tack alla! för uppvaktning, presenter, och sms, inlägg här o på facebook.. :) känns bra att de är så många som lägger inlägg och som skickar sms och allt, själv har ja typ glömt bort vad allt va de heter me födelsedagar på mina vänner och allt sånt, vet inte varför, men har väl inte riktigt orkat engagera mig i mitt liv på sistone tror ja.. :P Tack iaf :)

Sitter och slötittar på S.O.S Gute, men ja vet inte om ja tycker att de är så intressant.. Herrn ligger brevid mig och sover, han är så söt :) har sovit ett tag nu, måste vart en timme iaf.. men ja förstår att han är trött me hockeyn igår, upp tidigt och alllt sånt.. skulle ja oxå vara.. fast ja är ju trött ja me, de tar på krafterna och jobba sent, och sen upp dagen efter jobba, och tvätta och plocka och dona, tycker de är lika ansträngade de och fixa hela tiden, typ dygnet runt känns de ibland.. önskar ja bara kunde släppa allt ibland oxå, men de kommer ju inte inträffa..

Annars så är de bara 16 dagar kvar nu tills vi åker, ska bli så skönt!

Ska till läkaren imorn och kolla över disken och isiaschen eller hur de nu stavas.. de dumma är att just nu är de relativt bra. suck.. De vore ju bra om de vore lika som förra veckan imorn.. :P

Väntar på att kl ska bli tio nu så ja kan se hjärnstopp.. öhh..va heter programmet nu då.. ja just, criminal minds, mycket bra program :)

Nej, nu har ja nog inge mer och tillägga.. imorn tror ja att ja ska ta och fixa min garderob här, så att ja kan lägga in kläder :) och sen flytta lite succesivt om ja orkar och hinner, antar att kl kommer springa iväg imonr..

Btw, ingen som har ett nytt jobb åt mig???????????

Mia.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0