Någon som vill ha en lägenhet..?

Jaha.. ja hoppas verkligen att de finns nån som vill ha min lägenhet.. hoppas hoppas.. vore så himla bra och bli av me den till dec.. så att man kan bli av me de där.. visst känns jättetråkigt, och ja lovar ja har gått igenom de hundra gånger i huvudet.. men ja kommer alltid fram till samma svar, säg upp den.. och mamma höll me mig, de kunde komma upp och hjälpa mig om ja ville.. ja vet att de kanske inte är så mycket mer och hjälpa till med, men de vore nice om de kunde komma upp en sväng iaf.. Jag saknar dem... hela familjen.. massor..

De är inte lätt och bo ihop me någon om man inte gjort de förr, men ja tycker att för och vara första gången så sköter ja mig ganska bra, fast de kan ju bara herrn i fråga svara på..

Nu är de bara en och en halv dag kvar tills vi sätter oss i bilen och åker iväg på semester tillsammans, som ja lägtar! De ska bli så underbart och komma iväg, och se allting, och bara ha de bra, beställa frukost till rummet varje dag om vi vill, och bara ta de lugnt.. Shoppa lite, och dricka ett glas vin eller två och bara vara, inge stress.. nice :)

Nej nu ska ja borsta gaddarna och se klart Brothers and Sisters.. sen sova så ja orkar me morgondagen, måste hinna me lite imorn, beror ju lite på om ja har någon bil då vill säga, men annars får ja ta och fixa lite här hemma.. kanske börja packa lite.. :P

Mia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0