uppe me tuppen..

Jaha, sitter i soffan och funderar hur ja ska lägga upp min dag idag.. om ni undrar så gick ja upp med herrn, och sen kunde inte ja somna mer... så nu dricker ja en underbar kopp the, champagne och grädde och har ätit frukost med mina underbara två.. :) Ja är störtförälskad idag och hela dagen känns som en jättebra dag! :) men va vet ja de kan ju ändras..

Måla tak eller åka till leksand.. hmm... Jag har sån lust och flytta nu, tycker att de kanske är dags, även om ja inte vill säga upp lägenheten så känner ja mig redo och flytta nu.. de du.. trodde ja inte skulle komma dit än, men jo..

Ikväll så ska vi till danskarna och äta middag, ska bli trevligt :) Skönt och göra något :)

Jaha imorn är de the big day.. suck.. men de känns bra tror ja.. ett steg närmare 30, men de får väl funka antar ja.. Om inte annat så har ja ju inte så mycket annat val...

För övrigt så har ja mycket och tänka på just nu känns de som, och vill verkligen verkligen byta jobb, känns som om ja inte orkar en dag till, de tar verkligen på krafterna och känna så, men inte så mycket ja kan göra åt heller...

Svärmor ville ge mig en healing idag inför läkarbesöket på fredag, får se hur ja gör.. :) men nu känns de som om ja ska dricka upp min kopp the och göra nån nytta.. tak.. suck.. känns inte som ja har nån motivation, men men.. ja kanske ska börja få se hur ja känner sen.. om ja tar listerna först så är ja klar me de och sen fortsätta me resten..hmm..

Ha en bra dag nu!

Mia.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart har herrn sitt hus då???

Att du skulle flytta från din älskade lägenhet trodde jag aldrig skulle inträffa :)

2008-10-15 @ 11:38:47
URL: http://majjja83.blogg.se/
Postat av: Anonym

JAA MÅ HON LEVA JA MÅ HON LEVA JA MÅ HON LEVA UTI HUNDRADE ÅR... grattis tjejen!!!

ha en toppen dag!!!

kramar

2008-10-15 @ 11:39:28
URL: http://majjja83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0