29 dagar kvar..

Jaha, trodde att ja skulle jobba lunch idag, men min "kära" chef har bestämt att ja har sagt ja till och jobba kväll idag ist för lunch, vilket jag inte har ett minne av alls.. ja tror faktiskt han ljuger.. ja hade ju faktiskt planer idag.. :P så nu sitter jag i min lägenhet i pyjamasbyxor och myser för mig själv framför datorn och väntar tills ja ska börja, de blir ju iofs ett kort pass idag, men känns surt, hade ju sett fram emot fringe på tvn idag, men de missar ja, hade sett framemot mys med karln, men de missar ja oxå.. :( men han sa att han var så trött och skulle somna samtidigt som sonen, så ja antar att de inte hade blivit så mycket mys för den delen.. men känns ju surt iome att ja ska jobba imorn kväll och lördag, så de blir inge mys i soffan förns söndag.. :(

Var till Å idag och beställde klipptid, allra helst färgning, har inte gjort något åt håret sen midsommarveckan, och räknar man lite snabbt, så var de sjukt längesen, och nått som behövs åtgärdas snabbt.. :) speciellt om man vill känna sig lite höstfräsch, och att man fyller snart och man ska ut snart.. och allra helst att vi ska åka på semester, då vill man ju vara som snyggast.. :) har ju dock som vanligt beslutsångest, om man ska fortsätta spara, eller om de ska bli kort igen.. kanske kortare än sist.. hum.. tål att fundera på.. vill egentligen ha lika kort som M, men tveksamt om man passar i de.. suck.. jaja Å får bestämma helt enkelt, de kvittar egentligen iome att de växer ut igen..

Bara 29 dagar kvar till semester.. en gäst igår kom fram och sa vet du att du bara har 30 dagar kvar till semester nu :) haha, han hade stenkoll på de.. hmm.. skrämmande kanske att han har full koll :).. antar att han lagt de på minne bara.. annars har ja fått mig en stalker.. haha

Jaha, målat tak i köket hos karln, blev bra tycker jag, en klar förbättring.. :) blev som ett nytt kök så de var lite kul :) och kul och kunna säga att jag faktiskt har kunnat hjälpt till med något, och att jag lyckats med nått sånt oxå.. :)

Jaha, E ringde nyss, lite planer inför nästa lördag dag, känns kul att man kan göra nått hela dagen, sen ser ja tokfram emot och träffa mina vänner ju, var inte igår.. :) först var de väl tänkt som en tjejkväll, men nu äh, de visar sig, som karln sa de är en vecka kvar dit ju.. :) saknar dina kommentarer btw, för ja vet att du brukar läsa fortfarande :)..

Ingen som har ett jobb och ge mig mellan sju till fyra?? verkligen ingen? ja har ingen om helst lust och jobba kvällar längra, tror de är därför att ja känner att ja vill vara ledig så mycket, visserligen så får man inte ihop så mycket pengar, men o andra sidan känns de just nu som om de faktiskt är värt och vara lite fattig..!?!..

Jaha, har beställt Euro till resan idag, med krav på inge större sedlar än 50Euro sedlar, har dessutom skrivit ut biljetterna till flyget, bokningarna till hostlen så känns som om allt är ordnat inför resan, bara packningen kvar :S och att åka iväg.. :P ska bli himla spännande iaf.. fixade så att herrn stod me på uthämtningspappren av Euron så att han kan hämta om de är så att ja känner att de blir för mycket.. Vilket känns som en trygghet.. :)

Nejhej, ska man fixa iordning sig för de här jobbet som ja inte alls har nån lust me.. suck.. Ja som ville sitta hemma i soffan och mysa ju..

Mia.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0