flytta och bakfoten..

Tittar på "I ditt ansikte", killen ligger och sover brevid mig helt slut, efter dagen.. :) men går man upp så tidigt så skulle ja oxå vara de..

Imorn ska ja försöka komma upp i tid.. måste.. vill hinna klart så mkt som möjligt.. även om ja vet att vi inte skulle flytta ihop än, så blir de nog lite så ändå, för nu fick ja ett himla sug till och flytta allt :) så lika bra och fortsätta lite, stora frågan är ju hur ja ska få plats med allt, men och andra sidan de gick ju över förväntan idag så.. ja har fixat och donat, tror de kommer bli toppen tillslut! :) trivs ju himla bra här, mycket och fixa, men då har ja ju å andra sidan nått och göra.. :)

Skulle nog kunna skriva hur mkt som helst idag, men ja kommer ju inte på nått.. längtar lite tills ja kan bjuda hem folk på fika eller middag, de skulle kännas ännu bättre.. de längtar ja till..

Jaha, råkade fråga en grej idag som ja fick reda på, och de visa dig att de inte stämde, vilket ja antar att ja satt mig mitt i en stor soppa nu.. men men, ja får förklara mig me att de måste blivit ett missförstånd nånstans... Jaja, ja löser de imorn, hoppas ja, om ja inte rört till de för mycket, isof så ber ja om ursäkt redan nu.. :P

Skulle gärna vilja ut och plocka lite svamp imorn, men tror inte ja hinner, och äger inte nå gummistövlar... så de blir ett litet problem..

Nej, nu blir de nog lite tv, och sen sova, upp imorn! :)

Glömde skriva att antalet besökare har ökat, vilket ja tycker är himla kul! :) tack för att ni följer min underliga lilla värld.. önska ja kunde skriva lite mer om vissa saker ibland bara..

Mia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0